hvad er der nu galt med YouSee Musik og TDC Play Musik?
Jeg har TDC Play via min arbejdstelefon. Det fungerer fint til mit behov.
Man ved beskeden har været på engelsk, når ordet "sømløs" er sneget ind.
Ja, man må sige det er meget direkte oversat :)
Det er da for cool! Det kan jo næsten heller ikke blive værre end det er nu med Rdio.
Skal det forstås sådan at der i dag kommer en opdatering kun vedrørende Spotify, således at det burde fungere allerede fra i morgen den 22.?
Har også netop modtaget mailen, så Cool og sikke da en skøn Julegave at få fra Tesla :-) Har brugt Rdio en del her på det sidste men er ikke imponeret. Håbede på det blev Spotify, men regnede bestemt ikke med det ville blive det. Så det er så fedt :-)
Var egentlig godt tilfreds med Rdio - men Spotify er et klar upgrade.
Det er så første "opgraderingspakke" til mig siden jeg købt min bil..........hvordan gør man?
Hvis den kommer som en normal opdatering får du besked på telefon eller i bilen, og så skal du selv sætte den til at opdatere - det tager vel normalt 1 time - hvor man ikke kan bruge bilens imens.
Men det her er vel kun en lille rettelse så måske kommer den som "silent opdatering" som man ikke selv skal sætte i gang.
Yesss, ser ud til at blive med Spotify Premium!
"The car radio has not changed much at all, so what we're doing with Tesla represents the future," he said. "Tesla owners will be able to access a full premium experience, free from adverts."