Har lige været hos Tesla i Kastrup og spurgte her til den kommende opdatering og Spotify og fik til min store overraskelse besked på at det var en fejl og den opdatering der giver Spotify først kommer til næste år. De havde godt set mailen der var sendt ud men det skulle være en fejl. Så om det så er først på året eller sidst på året kunne man ikke oplyse om.
Det er for dårligt og det mindste Tesla kunne gøre, var at sende en ny mail ud, hvor de indrømmer, at der er sket en fejl med Spotify. Men nu da nyheden med Spotify både har været i Ekstra Bladet og BT, så tør de sgu nok ikke....
Jeg er ligeglad med Autosteer (bruger det aldrig), men streaming af musik bruges flittigt, når jeg har kone og søn med. De blev også glade, da jeg fortalte at nu kom Spotify i stedet for Rdio, så de kunne bruge deres playlister. Men vi var faktisk blevet glade for Rdio og savner det nu...
PS. nægter at bruge Spotify fra min 4.5" mobil skærn, når jeg har en 17" skærm i Tesla´en. Det er nok også en del bedre for trafiksikkerheden, at jeg ikke søger efter musik fra min mobil telefon....