Loading...
dk

Rdio lukker den 22. December og bliver erstattet af Spotify! | Tesla Forum

henrik_dk
henrik_dk Dec 29 '15
Citat fra Nostromo

Har lige været hos Tesla i Kastrup og spurgte her til den kommende opdatering og Spotify og fik til min store overraskelse besked på at det var en fejl og den opdatering der giver Spotify først kommer til næste år. De havde godt set mailen der var sendt ud men det skulle være en fejl. Så om det så er først på året eller sidst på året kunne man ikke oplyse om.

Det er for dårligt og det mindste Tesla kunne gøre, var at sende en ny mail ud, hvor de indrømmer, at der er sket en fejl med Spotify. Men nu da nyheden med Spotify både har været i Ekstra Bladet og BT, så tør de sgu nok ikke....

Jeg er ligeglad med Autosteer (bruger det aldrig), men streaming af musik bruges flittigt, når jeg har kone og søn med. De blev også glade, da jeg fortalte at nu kom Spotify i stedet for Rdio, så de kunne bruge deres playlister. Men vi var faktisk blevet glade for Rdio og savner det nu...

PS. nægter at bruge Spotify fra min 4.5" mobil skærn, når jeg har en 17" skærm i Tesla´en.  Det er nok også en del bedre for trafiksikkerheden, at jeg ikke søger efter musik fra min mobil telefon....

Forummets indlæg er redigeret af henrik_dk Dec 29 '15
Klaus_
Klaus_ Dec 29 '15

Citat fra Nostromo

Har lige været hos Tesla i Kastrup og spurgte her til den kommende opdatering og Spotify og fik til min store overraskelse besked på at det var en fejl og den opdatering der giver Spotify først kommer til næste år. De havde godt set mailen der var sendt ud men det skulle være en fejl. Så om det så er først på året eller sidst på året kunne man ikke oplyse om.

Kristian70k
Kristian70k Dec 29 '15
Henrik så la da vær :) kan vi ikke aftale vi kan finde forventningens glæde frem.. Hvis i ikke har den kan i lige så finde den frem.. Det er da fedt Spotify kommer.. Men det er ikke tysk punktlighed.. Tesla Århus har den ikke og de får den typisk 2 uger inden den rulles ud.. Så find noget andet at glæde jer til ;)
KimT
KimT Dec 29 '15

Spotify er sovset ind i 7.1 - dvs. det er ikke bare lige en lille (minor) release den sendes ud som. Det er en major release som indeholder en hel del andre ting.

Hvis man skal afveje om man vil sende en version ud som ikke er færdigtestet til 100.000 biler d. 22. december bare fordi Rdio lukker den dag så vil jeg nok personlig foretrække at de tester lidt mere og jeg så ikke har internet radio i 14 dage. Tænk hvis der var nogen der fandt fejl i AP eller andet sikkerhedsreleteret d. 24 og der så ikke var folk til at kikke på det før d. 4. igen.

Jeg har forøvrigt snakket med en betatester som ikke var begejstret for stabiliteten af spotify.

henrik_dk
henrik_dk Dec 29 '15
Citat fra Kristian70k Henrik så la da vær :) kan vi ikke aftale vi kan finde forventningens glæde frem.. Hvis i ikke har den kan i lige så finde den frem.. Det er da fedt Spotify kommer.. Men det er ikke tysk punktlighed.. Tesla Århus har den ikke og de får den typisk 2 uger inden den rulles ud.. Så find noget andet at glæde jer til ;)

Rdio / Spotify betyder rigtig meget for jeg og min familie. At den betyder mindre for dig og andre kommer da ikke mig ved. Tesla skal ikke melde ud, at nu kommer Spotify, når det ikke passer. Hvor svært kan det da være?

Tesla skal ikke love noget og så ikke overholde det. Synes, at vi er inde i en dårlig stime her med dårlge oplevelser. Det er indtil videre manglende HK i P85D, ingen 19" vinterhjul selvom jeg bestilte dem i januar, ingen Rdio / Spotify. Heldigvis kan jeg indtil videre glæde mig over, at der ikke er nogen problemer med min P85D :-). For så er der jo 3-4 måneders ventetid på, at få en tid på værkstedet i Århus.....

Kristian70k
Kristian70k Dec 29 '15

hvis i har spotify i forvejen er det da ret nemt at smide lyden igennem lyd anlægget i bilen.. men det er selvfølgelig op til jer hvad i vil.. min tilgang til det er anderledes end din.. er glasset halvt fuldt eller halv tomt.. der er jeg nok bare halv fuld

Sithfury
Sithfury Dec 29 '15

CALLING ELON!!

ELON ELON, Henrik er komplet ligeglad med den nye browser, forbedret autosteer, opdateringen af Autopark, og opdatering af layout og alle de andre nye features!

Han vil bare kunne hører Katy Perry uden at skulle bruge Bluetooth!! Hjælp ham!!

henrik_dk
henrik_dk Dec 29 '15

Helt fint. Hos mig er glasset så helt tomt..

Jeg skrev det her tidligere og det gælder stadigvæk:

Nægter at bruge Spotify fra min 4.5" mobil skærn, når jeg har en 17" skærm i Tesla´en.  Det er nok også en del bedre for trafiksikkerheden, at jeg ikke søger efter musik fra min mobil telefon....

henrik_dk
henrik_dk Dec 29 '15
Citat fra Sithfury

CALLING ELON!!

ELON ELON, Henrik er komplet ligeglad med den nye browser, forbedret autosteer, opdateringen af Autopark, og opdatering af layout og alle de andre nye features!

Han vil bare kunne hører Katy Perry uden at skulle bruge Bluetooth!! Hjælp ham!!

Jeg bruger ikke den nye browser, autosteer eller autopark. Men jeg brugte Rdio!

Og min musik smag kommer sgu ikke dig ved ;-). Katy Perry og Britney styrer :-).

Forummets indlæg er redigeret af henrik_dk Dec 29 '15
GO4IT
GO4IT Dec 29 '15

Enig i at har man Spotify i forevejen er det super nemt at køre det via Teslaen hvor alle playlister er tilgængelige ;-) Det er dejligt at Spotify kommer til at være en integreret del af Tesla men det er ikke den faktor der har været afgørende for at det lige præcis blev en Tesla der blev købt. Godt nytår til alle!

Daduck
Daduck Jan 9 '16

Så er der vist nyt:

http:///...here-With-Spotify%21

TwoChops
TwoChops Jan 9 '16

Hej henrik_dk!

Hvad siger du til at bytte bil? Jeg har en P85 med den originale hardware. Fordele for dig: Du slipper for at bekymre dig om HK, da de 421HK, som Tesla har opgivet passer nøjagtigt med efterprøvning på rullefelt. Den kommer aldrig til at genere dig med mulighed for AutoSteer, AutoPark. 

Spotify har til gengæld virket i den siden 7/12, da jeg fik den første version af 7.1 Første endelige version af 7.1 netop installeret for en time siden.

Jeg tror så måske godt, jeg kan vente en 14 dages tid på at min nye P85D (din gamle) modtager opdateringen automatisk fra Tesla. 

Jeg har faktisk allerede kopieret et par af mine Katy Perry og Britney Spears albums over på en USB stick og vil som det første sætte den i min nye bil, når vi har byttet.

Kom med et bud på at få "instant Spotify", og vi gør en hurtig handel.

Med venlig hilsen

Jeppe.

Forummets indlæg er redigeret af TwoChops Jan 9 '16
Daduck
Daduck Jan 10 '16

Opdateret.. overraskende meget ændret.. meget tilfreds. Har ikke fået prøvet den nye parkering endnu.

Sider: « 1 2 3 4