Loading...
dk

Mere lys i trunk/frunk og andre steder - 5 min. og fra 300 DKK | Tesla Forum

JL
JL Dec 16 '15

Har købt Abstract Ocean's Ultra-Bright LED Interior light kit (langt navn :-)) og det FUNGERER. Det tager 5 min. at udskifte de originale pærer og denne LED version lyser 16 gange kraftigere end original pærerne (men er ellers identisk). De sælges i pakker af 4 stk. til ca. 300 DKK og man skal bruge op til 12 (afhængig af TMS version) hvis man vil skifte alle pærerne (puddle lights, footwell, trunk, frunk osv.). Hvis man køber to sæt, så får man gratis forsendelse - husk evt. told+moms oveni prisen.

Jeg har foreløbig skiftet to i trunk og den i frunk. Forskellen er markant (som i kan se nedenfor).

Frunk (før):

Frunk (efter):

Trunk (før) - min ene pære virkede ikke, så derfor lyser kun den ene

Trunk efter (1 pære skiftet)

Trunk (begge pærer skiftet):

Kan ses/købes her: http://www.abstractocean.com/Tesla_interior_light_kit/. Jeg havde dem ca. 5-6 dage efter jeg havde bestilt.

DeaconWP
DeaconWP Dec 16 '15

Jeg er i gang med at undersøge, om jeg kan få en stor portion hjem til en fornuftig pris, så der er plads til told og moms.

Hvordan gik det med din pakke? Lidt ekstra omkostninger eller?

Forummets indlæg er redigeret af DeaconWP Dec 16 '15
Maho
Maho Dec 16 '15

Hej Deacon

Så er jeg i hvert fald på!! - Skriv PM eller "offentligt" inden du bestiller, så skal jeg være der som et lyn :-)

Super fundet JL: - ser godt ud-)

KbhP90DL
KbhP90DL Dec 16 '15

Superfedt! Jeg er på hvis nogen bestiller. Vil bare bruge til frunk og trunk.

DeaconWP
DeaconWP Dec 16 '15

Jo JacobKbhS, det håber jeg da. Jeg regner med at samle de brugte ind, og så lodde nye dioder i, når jeg finder nogen egnede. Så kan næste bølge sikkert sælges til en mindre pris.

TorbenS
TorbenS Dec 16 '15

Jeg ved ikke om jeg har forstået det rigtig men det er kun LED pæren som de sælger ?

Jeg mangler nemlig 2 komplette lampehuse til trunken.

Jeg er også med på 2 stk LED pærer til de eksisterende lamper i frunk og trunk.

DeaconWP
DeaconWP Dec 16 '15

Det jeg regner med er, at det er et komplet lygteglas, med en pære i. Og så skal den bare skiftes ud, hvor de passer direkte på stikket på bilens ledningsnet.

Bliver det ikke sådan, køber jeg ekstra glas/lygtehuse med.

Og så regner jeg med at købe nogle holdere til lamperne, så de også kan monteres under forsæderne til lys ved bagsæde passagerernes fødder.

Og så vil jeg lige sige, at jeg ikke samler bestillinger ind til fælles køb. De bliver tilbudt til interesserede forum medlemmer, når de er i hus.

TorbenS: LIge netop dit behov er de første lamper der vises i monteringsvejledningen. De sælges i pakker á 4 styk, så det vil nøjagtigt dække dit behov.

Forummets indlæg er redigeret af DeaconWP Dec 16 '15
JL
JL Dec 17 '15

Det er både "lygtehus" og pære. Set udefra er de fuldstændig magen til de originale - det er kun det lille hvide Abstract Ocean logo der gør at man kan se forskel - der også derfor udskiftningen tager 30 sek. pr. pære:

Bagside:

Forside:

Jeg synes de er geniale :-) Og tak, Maho :-)

Jannik79
Jannik79 Dec 17 '15

Det er lige præcis sådan nogle jeg har ledt efter!. jeg er helt sikkert også interesseret DeaconWP hvis du får nogle hjem :)

JL, hvordan gik det med told+moms?

runeh
runeh Dec 17 '15
Jep jeg er uden tvivl også med på nogle. Irriterer mig dagligt over lyset i trunk.
Tryl
Tryl Dec 17 '15
Jeg er også frisk på nogle til trunkering og Frunk.
TeslaFreak
TeslaFreak Dec 17 '15

@JL har du skiftet alle 12 i din? Mener der står at nogen af dem er lidt svære at komme til/kræver et plastik værktøj http://www.abstractocean.com/spudger-trim-removal-tool/

Forummets indlæg er redigeret af TeslaFreak Dec 17 '15
KimT
KimT Dec 17 '15

Mht værktøj har jeg for lang tid siden købt sådan et sæt til kr 36,- : http://www.ebay.co.uk/itm/Charming-12Pcs-Car-Radio-Audio-Door-Clip-Panel-Trim-Dash-Removal-Pry-Tool-DIY-/161559140605

Gustavsfar
Gustavsfar Dec 17 '15

Jeg har netop bestilt 10 sæt hjem til byggedagen magen til dog kun med de 4 store orange dele inkluderet.

TorbenS
TorbenS Dec 17 '15

Alle tiders Gustavfar...

Mht værktøj så kan man også købe noget i Biltema, se vedhæftede fil

PEB
PEB Dec 17 '15

Jeg kommer forbi Biltema næsten hver dag og kan købe hvis det ønskes.

Gustavsfar
Gustavsfar Dec 17 '15

Behøves ikke. Deler de 10 sæt værktøj ud til byggedagen. Er det ikke nok bestiller jeg bare nogle flere hjem. Gav kun 85 kr. for 10 sæt :-)

Forummets indlæg er redigeret af Gustavsfar Dec 17 '15
TorbenS
TorbenS Dec 17 '15

Gustavfar1, Kan man reservere et sæt LED hos dig ?

Gustavsfar
Gustavsfar Dec 17 '15

Nej desværre. Jeg har kun sørget for værktøj til lydisolering. LED sættene tror jeg skal købes via ovenstående link.

Forummets indlæg er redigeret af Gustavsfar Dec 17 '15
TorbenS
TorbenS Dec 17 '15

Ok, jeg misforstod teksten længere oppe....

Sider: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 »