Loading...
dk

Mere lys i trunk/frunk og andre steder - 5 min. og fra 300 DKK | Tesla Forum

GO4IT
GO4IT Jan 6 '16

Jeg har i dag være i gang med at skifte til de nye pærer. Jeg kan dog ikke finde mere end 2 pærer i bagagerummet - der er ikke nogen i hattehylden som jeg læser, der skulle være. Mon jeg har misset noget? Har en P85D fra juni 15.

PEB
PEB Jan 6 '16

Den sidder i bagklappen. Kig op når den er åben. :-)

GO4IT
GO4IT Jan 6 '16

My mistake - kiggede det helt forkerte sted ;-) TAK

Kaptainen
Kaptainen Jan 7 '16

Har monteret lys leveret af Deacon umiddelbart efter nytår. Det var forholdsvist let og jeg bliver bare glad hver gang jeg åbner bagklappen og rent faktisk kan se hvad der er derinde... Super godt! Jeg kan kun anbefale det.

DeaconWP
DeaconWP Jan 7 '16

Nu skulle alle have fået deres lamper med posten, undtagen Reehaug, der fik dem gensendt i dag.

Hvis ingen henvender sig senest fredag kl 20:00 om, at de ikke er dukket op, sælger jeg resten til dem der står på min venteliste.

Og så kan jeg levere igen, når næste sending kommer hjem til mig.

Forummets indlæg er redigeret af DeaconWP Jan 7 '16
Minger
Minger Jan 7 '16
Jeg vil gerne købe 2 sæt når du har mulighed for at levere
Tarrild
Tarrild Jan 9 '16

Citat fra DeaconWP

Tja, reservedels nummeret på holderne er 1016677-00-A. EDIT: Lamperne fra Tesla har nummer 1007151-00-B

Dem skal du bruge 2 styk af, og de koster lidt over 2 kr pr styk. Jeg ringede bare ind til Tesla i Aarhus og bad om 50 styk. Men han havde ikke så mange, så jeg fik de 8 han havde på lager.

Lamperne kan du vælge 2 løsninger på.

Brugte kan måske efterlyses fra en Tesla ejer, der har opgraderet i sin trunk/frunk, og derved måske har 2 originale til overs.

Eller anskaffe nogen meget kraftigere, som abstractocean.com har udviklet.

Jeg køber 100 sæt hjem igen, (4 lamper i hvert sæt) når de kommer på lager. Eller du kan købe dem direkte selv ved abstractocean.com. Nå ja, det var så tre muligheder. :-)

Tak, jeg prøver at bestille nogle holdere hos Tesla. Jeg vil gerne bestille et sæt lamper når du får dem på lager igen. Så bruger jeg dem fra frunk og trunk til footwells. 

DeaconWP
DeaconWP Jan 10 '16

Der er kun en enkelt pakke, der er gået tabt i posten, så nu ryger de sidste 5 i denne omgang.

Så JesperBang, KasperD, BrianG, JesperML og Teslafreak kan alle indbetale 256 kroner, og oplyse postadresse.

Så sender jeg dem, når betaling er registreret.

Forummets indlæg er redigeret af DeaconWP Jan 10 '16
TT_Tesla
TT_Tesla Jan 10 '16

Hej

Jeg vil også gerne bekæmpe mørket, så jeg vil også gerne bestille et sæt, når du kan levere igen.

Vh. Tim

DeaconWP
DeaconWP Jan 10 '16

Så er I da bare på listen alle sammen.

TeslaFreak
TeslaFreak Jan 10 '16

Deacon bare giv mine videre til en anden, jeg venter til du har 2 sæt på lager. Og også gerne de røde hvis de når at komme.

gpoulsen
gpoulsen Jan 13 '16

Jeg vil også gerne skrives op til et sæt :)

larscoling
larscoling Jan 14 '16
Hej Deacon
Jeg vil gerne bestille to sæt hvis det er muligt.

Mvh Lars (40324000)
Kmj
Kmj Jan 14 '16

Jeg vil gerne skrives op til 2 sæt.

DavidS90D
DavidS90D Jan 14 '16

Jeg ønsker også at bestille et komplet sæt kraftigere lamper til næste levering.

Mvh David

Mix78
Mix78 Jan 14 '16
Hej Deacon
Jeg vil også gerne skrives op til et sæt... :)
Mvh Michael
spaceman
spaceman Jan 15 '16

Hej Deacon, jeg vil også gerne på listen

(skrev til dig på Facebook, '15 S85D, komplet sæt)

DeaconWP
DeaconWP Jan 15 '16

Nu er I alle på listen. Altså jer i denne tråd siden sidste gang jeg skrev.

MR
MR Jan 16 '16
Hej Deacon
Jeg har tilmeldt mig byggedag d 6. Feb. Jeg vil gerne komme om formiddagen. Vi kommer 2. Jeg kan ikke lige finde regnearketfor tilmelding, men håber det er ok. Kan ikke lige se hvornår arrangementet begynder kl ?, og heller ikke den nøjagtige adresse.
Vh Michael
DeaconWP
DeaconWP Jan 27 '16
Hej MR. Jeg ser du er kommet på regnearket, som en formiddags gæst/bruger. Så det skulle være i orden. Der kommer betalingsmulighed i morgen eller fredag.
Sider: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 »