Hej Deacon
Jeg vil gerne have et sæt med 4 stk hvide til DKK 300
hilsen Lars 26799255
Hej Deacon
Jeg vil gerne have et sæt med 4 stk hvide til DKK 300
hilsen Lars 26799255
Hej Deacon
Som vi har skrevet om tidligere i en anden tråd, er jeg på 2 sæt hvide og 2 holdere under føresæder
Så har jeg overblik over foreløbig disse købere:
Tor, jonaslau, JacobKbhS, MaK, Carsten Hansen, Grønkjær, Tesloid, icebreak bebsk.
Der kan ikke bestilles flere røde lamper, men hvis jeg køber flere hjem senere, kan du allerede nu vise interesse. (der skal kun bruges 2 til min X, så måske kan jeg levere 2 senere).
De bestilte varer sendes, når:
Du har oplyst postadresse, du har mobil pay'ed / betalt på 30 seks89 98syv
1 lampesæt med porto 286 kr
2 lampesæt med porto 567 kr
3 lampesæt med porto 837 kr
Altid plus 10 kroner pr bestilt lampeholder til under forstolene.
Jeg svarer gerne på sms og tlf opkald, hvis der er spørgsmål. :-)
Så gerne hr SpaceX, det bliver lige 306 kr. ;-)
OBS. Ordrer med holdere bliver først sendt når jeg kommer hjem på søndag, for jeg glemte holderne derhjemme.
Hej Anders.
Har set pengene, og de er pakket. Skulle være fremme senest på onsdag, ifølge teksten på postkasserne her i Esbjerg.
Hej Flash.
Du er noteret til et sæt hvide. Kan jeg sende dem senest lørdag morgen kl 9, kan de være hos dig senest onsdag i næste uge. Men jeg mangler dit navn og din adresse, samt at kunne se betalingen.
Så er alle betalte lampesæt pakket og sendt.
Husk at I kan se hvor nemt det er at udskifte/montere dem på abstractocean.com
God arbejdslyst. :-)
Hej Tue.
Et sæt med fire lamper, og to holdere.
Ja så gerne hr.
De pakkes til dig.
kan ikke helt få den lampe ud, der sidder i bagsmækken... skal der bare tages fat ???
Ja, man skal give den et ordentligt løft i den ene ende.
Hvis man bruger en stumpnæset kniv, til at stikke iend under enden af den, så kan det hjælpe at man lægger et emne ind under kniven, i klemme mellem den og plastikken. Dels bliver der et større løft, og måske mindre risiko for tryk skader på plastikken.
Det er en fordel med en bred ting, men tynd i materialet, når du lirker den op.
så presser du i et stort stykke af den originale lampe. Men de koster jo kun 26 kroner af ny, hvis du ville genbruge den en gang.
I de lidt ældre frunk's sidder lampen i samme slags hårde plastik. Der kan det måske betale sig st pille det stykke plastik op, og så presse på de fine låse paler, der holder lampen fast, mens man løfter.
gronkjaer: jeg har tilføjet info i mit svar til dig, efter du har læst det første gang.
Er det lykkedes for dig?
Ja, det er super lamper. Jeg har lagt lidt video op på min facebook profil, (Deacon Wittendorf Pedersen), hvor jeg viser forskellen i en Model X. Det er heftigt en forskel det gør.
Godt du er tilfreds. :-)
Hej Deacon
Du skulle gerne have fået 306,- den 03NOV16. Har du set dem?
Hilsen Caspar
Så gerne hr SpaceX, det bliver lige 306 kr. ;-)
OBS. Ordrer med holdere bliver først sendt når jeg kommer hjem på søndag, for jeg glemte holderne derhjemme.