Nu har jeg bestilt 50 "under forsæde til bagsæde fødder holdere", så når Tesla kan levere, kan jeg medsende til 25 "kunder".
Nu har jeg bestilt 50 "under forsæde til bagsæde fødder holdere", så når Tesla kan levere, kan jeg medsende til 25 "kunder".
Fantastisk. Jeg vi li hvert fald godt bestille 2 af de holdere.
22:56. Processed in Leipzig
Så måske her i morgen, med mindre Tolderne tar tid.
Nu er der ført på listen hertil.
Tak KXR, og i lige måde.
Jeg har lige betalt told og moms på pakken, så nu venter jeg bare på at kunne hente den i Swipbox i Netto i Bjerringbro.
Og så må jeg vel hellere smutte forbi en boghandel og kigge på de der brune prøve kuverter. Jeg skal jo bruge en del efterhånden. Og 2 sæt til edge er også noteret.
Så er pakken med 4xlys kommet fra USA.
Bestilt på JL's link den 17/12 om eftermiddagen.
Landet i postkassen i dag den 23/12.
INGEN told/moms mv - så samlet pris incl. levering er DKK 312,-
Top - det er min julegave - så skal vi gang med lys inden det bliver mørkt :-)
God jul til alle
Sådan ser mine lamper ud:
Så nu mangler jeg bare at finde kuverter, men der kan selvfølgelig hentes, hvis man ikke kan vente.
hej Deacon, jeg skal til Viborg tirsdag og tænker at hente mit sæt der.
Jeg kan evt. tilbyde at tage andres med så det kan hentes i Vejle, 4 km fra Vejlefjordbroen. Jeg er retur i Vejle sent eftermiddag. Giv besked hvis nogen er interesseret i dette.
vh, Erik
Hej Deacon. Jeg er også med på et sæt (frunk + trunk).
Vil det være muligt med "pick-up" til byggedag i Jylland..?
Hvis du ikke har premium lightning - og mangler de 2-side LED's i trunk så se her på youtube link hvordan du fjerner beklædning i trunk. Ledningerne er trukket af Tesla, du skal bare finde dem bag ved beklædning og sætte dem på LED's (på foto nedenfor kan du se, hvor ledningerne/stikkene sidder under beklægning hhv højre og venstre side).
https:///...eature=youtu.be
ErikBH: God ide med at tage med til andre, hvis de synes de vil hente ved dig i Vejle. De skal bare give mig besked om det, så noterer jeg det i deres bestilling.
Og jeg er sikkert "reachable", hvis jeg ved lidt om, hvornår du kommer. Så det aftale vi bare videre om, når tiden nærmer sig.
Knudsen: Jeg noterer, at du vil hente til bygge dagen. Har du tjek på, at jeg har været nødt til at flytte den til d. 6. februar?
Maho: Jeg regner med at oplyse pris og mobile pay nummer i tråden her, og hvor man så kan sende sin post adresse og andet data, så jeg kan sende dem, eller udlevere dem, afhængig af, hvad man måtte ønske. Alle der allerede ved, at de vil have dem sendt, kan bare begynde at sende deres adresse, og deres mobile pay nummer til mig på PB.
Jeg er ved at kigge porto på Post Danmark, A/B porto til brev koster for 1 styk 19/14 kr. For to eller tre styk 30/24 kr.
Vil man have en pakke, vil jeg bruge Swipbox i Netto, Bilka osv, da de kun koster omkring 40 kroner i porto.
Men mere om det senere.
Jeg skal have fat i nogle brune prøve kuverter, dem man lukker men en metal clips med to ben. Eller forede kuverter, hvis prisen er ca den samme.
Jeg hentede dem i Swip boksen i går, så de er kler til afhentning.
Jeg har fundet et sted med billige kuverter, som selvfølgelig først har åbent igen på mandag.
Så jeg kan nå at sende dem med gammel porto, hvis det er, på mandag/tirsdag.
Ønsker man at ringe er det 30 seks 89 98 syv