Ok, så er det nærmest blevet standard udstyr. Glædeligt.
Og så sparer man jo også 6 kroner, hvis man vil have de stærke lygter der under sædet, når holderne er der.
Alle betalte bestillinger er nu pakket, og de er med fra posthuset her i Rødkærsbro kl 10 i morgen, som B-post.
Så Mads, du er også med.
Velbekomme Bent, ja det var hyggeligt med lidt hobby arbejde.
Du hører fra mig, når holderne er i hus.
GO4IT: Jeg pakker en til dig, og ser om jeg når posthuset igen, inden posten bliver hentet. Ellers kommer den herfra i morgen.
Hej Deacon,
Glad for dit initiativ. Vil gerne bestille et sæt til Trunk og Frunk. Har sendt dig penge samt adresse!
Jo Ledsager, der er stadig nok til, at du også kan købe et sæt. Og ellers køber jeg bare 100 mere. ;-)
Navn.
Adresse.
Og mit nummer står jo længere oppe.
Der er fire lamper i et sæt. Der er plads til tre i trunk, og en i frunk.
Så du skal vel kun have et enkelt sæt?
Jeps. 1 sæt med porto er 254 kr
2 sæt med porto er 504 kr
3 sæt med porto er 744 kr.
pay to: 30 seks 89 98 syv
Hej Deacon, Jeg vil gerne købe 1 sæt + et sæt holdere til under sæderne (hvis det er muligt at skaffe flere af disse :-)). Overfører 260,- på MobilePay med det samme. TAK! mvh Martin
Jeg har ikke ekstra holdere lige nu.
jeg sender de 6 kroner retur, så må du selv lige skaffe de to holdere ved Tesla, Kirstinehøj. Aarhus har ikke flere.
Ellers skal du vente for længe på lamperne.
Tak har modtaget din pakke idag, tusinde tak for det.
Jeg har dog fået to holder med til sæderne og kunne se i min egen bil at de allerede er monteret, så hvis der er nogen der vil have dem, så skriv endelig. Du skal dog overføre beløbet for selv holderne til Deacon og for portoen til mig, da jeg kun har betalt for lys.
Så vil jeg da stemme for, at Mr Iphone sender dem fra Silkeborg området til Randers området, og at I bare finder ud af portoen mellem hinanden.
Jeg tager tabet på holderne, da jeg har glemt at afnotere dem fra den oprindelige bestilling.
De vejer 35 gram inklusive den kuvert jeg sendte dem i, og den kan jo genbruges.
Det koster hhv 10 og 7 kroner som et A eller B brev.