Jeg har sat det til. Blev træt af ikke at kunne forbinde når det var sent/tidligt. Det er sjældent det sker, men når det sker er det jo som regel fordi man gerne vil varme bilen op inden man skal hjem, og så er det lidt træls den allerede er gået i seng e.l. :-) Jeg har aldrig haft held med at app'en kunne vække bilen selvom den skriver "waking car", venter i flere minutter men ingenting. Så jeg slog "always connected" til og har ikke haft problemer siden. Man kan jo altid slå det fra igen, hvis behovet ændres.
Udover at have den på Always Connected, har I den så på Energy Saving on eller off?
Pro-tip: På Android telefoner kan app'en have en tendens til at "hænge" hvis den skal vække bilen og det ser ud som om der ikke sker noget og at bilen ikke kunne vækkes.
Jeg har altid dog fået til at virke altid ved blot at switche mellem "fanerne/optioner" to gange .
Dvs. Start App'en -> Klik på klima fanen og derefter Charge fanen og tilbage på Klima fanen igen. Hvis bilen har haft internet, så har det virket perfekt og bilen er vågnet :)
Hvis man ikke kan komme i kontakt med bilen fra app'en, kan det hjælpe at logge ud og ind igen. Det har hjulpet mig flere gange.