Loading...
dk

Hvordan får i mest ud af jeres Model S? | Tesla Forum

christer
christer Dec 21 '15
Gustavsfar +1 !
Kristian70k
Kristian70k Dec 21 '15

Spot on Christian.. Det er en lang bedre kørselsoplevelse.. du skriver det bare lidt kønnere end mig.. :) 

lauz
lauz Dec 21 '15
Jeg ser det faktisk som ret positivt, at debatten bølger så højt om liv & død emner som f.eks. Kopholdere, lys i bagagerummet, sidelommer i dørene og dug i lygterne.

Det viser med alt tydelighed, at Tesla har formået at bygge en fantastisk el-bil, der kan konkurrere med de bedste biler i markedet. Så længe det er den slags problemer der optager ejer-kredsen, så er missionen lykkedes.

Nogle kan lide blondinen, andre brunetten. Enige bliver de nok aldrig, og det er helt fint. Vi har alle forskellig smag og preferencer.
MandM
MandM Dec 21 '15

Det er virkelig en fantastisk bil. 

Er imponeret over dens køreegenskaber. 

Så efter først en Volvo DAF ( nogen kan måske huske den havde elastik gear og kunne køre lige så hurtig baglæns som forlæns ), så en Volvo 440, 850, XC90, S80……Så er jeg helt solgt til TESLA'EN.

Har sgu aldrig smilet så meget når jeg kører som nu……

The_Stig
The_Stig Dec 21 '15
Citat fra lauz Jeg ser det faktisk som ret positivt, at debatten bølger så højt om liv & død emner som f.eks. Kopholdere, lys i bagagerummet, sidelommer i dørene og dug i lygterne.

Det viser med alt tydelighed, at Tesla har formået at bygge en fantastisk el-bil, der kan konkurrere med de bedste biler i markedet. Så længe det er den slags problemer der optager ejer-kredsen, så er missionen lykkedes.

Nogle kan lide blondinen, andre brunetten. Enige bliver de nok aldrig, og det er helt fint. Vi har alle forskellig smag og preferencer.

Den er sgu OK - Tak for din snusfornuftige og holistiske tilgang til diverse pro´s and Con´s. Hvilket jeg sagtens kan identificere mig med. End of story :-)
Kan vi så ikke bliver enige om at Hr. MUSK holder sin kaje med "verden bedste bil" ? og ændre sin fokus fra sekunder og acceleration  til  år og holdbarhed?
Vi står med en temmelig fornuftig og sikker familieflytter - men drengerøve kan ikke finde på andre "pralemetre" end 0-100 tider - i guder hvor det malplaceret.
Hvis vi skal sikre os at TESLA overlevere længe nok til at tjene til dagen af vejen med at producere biler, så skal der andre boller på suppen, fornuftbaseret markedsføring der retter sig til en anden målgruppe end dem der ønsker at konkurrere på Nürnberg Rings omgangstider med 911´ere - og til dem der ønsker langsigtet passiv sikkerhed, mekanisk driftsikkerhed og flad afskrivningskurve.
Så Freemont må bide til bollen og komme ind i kampen med de strategiske briller på i stedet for at stå med stopuret i hånden når tweetet sendes       
lauz
lauz Dec 22 '15
Efter i nat, så fortjener Elon et ekstra klap på skulderen (og jeg er lidt mindre irriteret over mine viskere i støvregn).

http://youtu.be/O5bTbVbe4e4

Historisk præstation af SpaceX. Det kommer til at ændre verden som vi kender den.
Gustavsfar
Gustavsfar Dec 22 '15

For min skyld må de gerne tage til Mars bare de lader Elon blive hernede...

MrCoffee
MrCoffee Dec 22 '15

Med den rette indstilling kommer man langt. Det handler om at se bægret som halv fuldt i stedet for halvt tomt :) Mindre aflægningsplads ? Jo, omvendt så hitter jeg mine nøgler lige med det vups, da jeg ikke skal rode i 6 mulige hylder og lommer - get it ?  Happy holidays til alle I dejlige mennesker !

Raymond
Raymond Dec 22 '15

MrCoffee: +1 her

Sider: « 1 2 3