Velkommen til Teslaforum. :-)
Hvis du ikke får lys i loftet, når du åbner dørene, så er det noget der hedder "Dome LIght", der skal slås til. Kan det passe, at du finder et sted, hvor du vælger mellem on, off eller auto?
Hej.
Jeg er helt ny på dette forum, da jeg lige har fået min S 85D idag. Jeg er mega glad for den, og den overstiger alle de forventninger jeg havde inden. Jeg har dog et spørgsmål, som jeg håber nogle kan være behjælpelige med. Den er købt med premium lyspakke, som jeg synes at have læst mig til, blandt andet skulle indeholde indvendig effekt lys, såsom lys for og bag i dørpanelerne, samt andre relevante steder, for at skabe lidt lys ud overinstrumentboardet og touchskærmen. Min er helt mørk i kabinen ud over før omtalte, samt betjenings knapperne til vinduerne, og på rattet. Jeg har tjekket i opsætningen at det er slået til, men ingen lys. Kan nogle give et godt bud på, hvad jeg har overset.
Mvh. Michael
På centerskæmen trykker du "Controle" i nederste venstre hjørne og finder "manual" knappen her finder du seneste brugervejledning og dermed svar på alt....
Ambient light er i min kun tændt når nærlys /fjernlys er tændt.
dvs. under kørsel i dagslys er 'premium lyspakken' ikke aktiv.
Du kan forcere det ved at tænde for nærlyset.
- R
Jeg har knappen og lys i dørene og ved fødderne for og bag. Jeg syntes det er rart med lidt lys i kabinen i denne mørke tid. Når jeg trykker på knappen bliver lyset kraftigere, måske fordi jeg holdt stille.
Min har vin nummer 110xxx fik den leveret for 7 dage siden.
Husk du kan også ændre på lysstyrken på skærmen, jeg har sat min ret lavt.
Du er inde på noget her Stump69. Det må på banen hvornår de er fra, der der har ambiente light med i deres premium lyspakke.
Og så vil jeg lige spørge dig: Hvor har du købt din bil? Jeg formoder det er dem der solgte dig bilen, der sagde, at den er med premium lyspakke?
Har det ikke heddet premium interiør pakke, og gør det ikke det endnu?
Og har interiør lys altid været med i premium interiør pakken?
min har
@ElPeter & Teslafreak.
Må jeg spørge hvornår jeres er fra?
Min er fra januar 2015 og har ambiente knappen. Har du lys under dørene når de er åbne og lys ved fødderne ved bagsæderne - det er også en del af lyspakken?
vh, Erik
Sælger har vist bevidst snydt. Og der står vel ikke noget i din købsaftale om, at der er premium belysning i, vel? Screenshottet, er det fra en mail korrespondance? Onlinechat?