Hej Folkens,
Jeg er i hast og jag ved at købe en Tesla før det med de nye afgifter viser sig om det er en stor bommert eller vanvittig god idé.
Et enkelt punkt har jeg dog ikke fået helt styr på endnu. Vi bor til leje, og egentlig er idéen at få opsat ladestander i det hus vi lejer, men er det til at leve med uden hvis man har en S 85 med dobbeltlader eller for den sags skyld af nyere dato.
Jeg har lidt spørgsmål til hvad det har af udgifter at få diverse kabler og hvor meget den kan lade på en nat hvis jeg ikke for opsat egen laderstation.
Hertil er spørgsmålet hvilke forskellige muligheder der er for laderstation. Jeg syntes jeg læser at der er flere muligheder på diverse tråde.
Hertil hvilken økonomi skal der så tilsidesættes til egen ladestation hvis den skal kunne understøtte dobbeltladning.
Sidst. Hvilke kabler skal jeg have med på farten hvis jeg vil lade hos familie/venner/bekendte ved overnatning eller lign. Og er det kabler man som standard får med ved køb af eks. brugt Tesla ved forhandler? Eller skal det købes ved siden af.
Og faktisk er et yderligere sidste spørgsmål, hvad koster det ca. at lade den fra 0-80 og/eller 0-100%?
Takker på forhånd for svarene og den store respons :o)