Loading...
dk

Bagsæde-midterkonsol, "sort nappa" eller "syntetisk"? | Tesla Forum

Klaus_
Klaus_ Dec 21 '15

Jeg overvejer denne fætter:
http://shop.teslamotors.com/...premium-rear-console

Den koster 4600 - 5300 kr.  Jeg tror det er Carbon versionen der er den dyreste, black piano koster hvertfald 4600 kr. Danske priser.

Men Tesla ved ikke om det er "black nappa" eller "syntetisk" der visuelt passer bedst til de sorte next-gen sæder. Er der nogen herinde der ved noget?

Umiddelbart er der vel 2 elementer i det:
1) Enten vælger man løsningen der matcher sæderne. Det er måske black nappa der så passer bedst?
2) Eller så vælger man løsningen der ligner de eksisterende armlæn mellem forsæderne, som jeg synes virker til at være noget andet materiale end sæderne er lavet af - men om det er syntestisk, det ved jeg ikke?

Er der nogen der ved noget herinde?  Til denne pris skal det helst rammes rigtigt første gang og jeg vil helst have feedback fra kunder end fra sælger :-)

MS
MS Dec 21 '15

Jeg har købt den med sort piano og læder. Kr. 4.600. Se billeder. Jeg kørte forbi Tesla og de havde den på lager. Turde ikke bestille og risikere lang leveringstid. Det var ikke lige til at se om det faktisk var sort nappa eller syntetisk læder - men uagtet det tror jeg faktisk ikke jeg ville kunne se forskel. Prisen var den samme. Har stor glæde af den på de (få) lidt længere ture, hvor der er passagerer bagi. Rart med et armlæn og ikke mindst kopholdere. Har vedlagt et par billeder.

Klaus_
Klaus_ Dec 21 '15

Det ser faktisk fint ud, det sorte læder ser ud til det passer fint ind i kabinen. 

Tesla har den ikke på lager nogen steder, så du har nok været heldig, da det normalt er bestillingsvare med 4-5 ugers leveringstid. Så jeg må lige overveje henover julen om jeg skal have sådan en :)