Det er rigtigt set af mange kommentarer herinde, at adfærden på Århus SuC ikke er acceptabelt, og (nye) Tesla ejere må skynde sig at finde stilen. Ved standeren betyder det bl.a. at man straks er ved sin bil, når denne er færdig med at lade, at man ikke altid bruger SuC til at lade bilen (hetlt op) og man derved levner plads til, hvad det var at SuC er tænkt til, nemlig langturskørsel.
At lægge "ansvaret" enten hel eller delvis over på Tesla er tåbeligt, og typisk dansk. Tesla HAR allerede beskrevet hvad SuC skal bruges til.
At andre så skriver, at det er mange lejlighedsejere, der har en Tesla. Jamen, så køb dog et Clever abonnement, og gør som jeg; lade i arbejdstiden, hvor min bil holder ved en Clever stand, og jeg cykler derfra til arbejdspladsen.
@JB; God stil!
@Gronhund; vedr. ladehastigheder, så husk at jo mere saft der allerede er på batteriet, desto langsommere lader bilen op. Dette er for at skåne batteriet.
Til alle, husk at bruge jeres Tesla APP, der fortæller jer, når jeres biler er færdige, og husk at sætte en rimelig lade limit. JB's forslag er jo ret god - også for jeres batterier.
Vh Mark