Jeg har fået sat stik op derhjemme således at der lades med 3x16 ampere. Jeg har imidlertid problemer med at sikringerne springer. Elektrikeren har målt på gruppen og faserne og siger at de lader med ca 16,2 ampere, hvilket muligvis er det der giver problemerne da sikringerne i princippet kun kan klare 16ampere (+en smule eksta tolerance).
Er der nogen der har erfaringer med hvad man kan gøre ved dette? Optimalt bør de vel ligge marginalt under 16ampere så sikringerne ikke belastes.
