Loading...
dk

Nyt design kan ikke skaleres på mobil | Tesla Forum

Emne placering: Forum hjem » Teslaforum: Diverse » Ris & Ros
runeh
runeh Dec 26 '15
Så er der kommet nyt design på siden i går. Det ser faktisk ganske pænt ud. Dg fungerer det ikke så godt på mobil telefon. I hvert fald en andrid/Samsung telefon. Har prøvet både Samsung browseren og Chrome. Problemet er, at man ikke kan zoome ind og ud på siden. Og panelet med log in, min indbakke osv konstant er synligt og fylder en del af skærmen. Beskedernes længde på forum kan ikke ses på en skærm, og man skal scrolle til højre og venstre for at læse linjerne i et indlæg. Håber det kan rettes med et nemt fix. Og tak for et godt forum, Ken.
PexJensen
PexJensen Dec 26 '15
+1
Mbr1964
Mbr1964 Dec 26 '15

+1

DeaconWP
DeaconWP Dec 26 '15

På min android mobil kan den. Jeg kan knipse billedet mindre. Forskellen hos mig fra tidligere er, at den starter i stor størrelse og skal formindskes, for at jeg kan flytte skærmbilledet rundt på siden, Førhen skulle jeg forstørre, for at "fokusere" rundt på siden.

Jeg kan stadig "dobbelttappe" på teksten, så den tilpasser størrelse til skærmen, både ned og op. (maksimerer indlæget til skærmbredden)

Forummets indlæg er redigeret af DeaconWP Dec 26 '15
TwoChops
TwoChops Dec 26 '15
Virker upåklageligt på iPhone 6S
kajakaj
kajakaj Dec 26 '15
Samme problem her med ar zoome og tilpasse tekst til skærm. Også en android/Samsung
TorbenS
TorbenS Dec 26 '15

Virker ikke på Iphone 5 med IOS 7.1.2

Forummets indlæg er redigeret af TorbenS Dec 26 '15
Hookmaker
Hookmaker Dec 26 '15

funker fint her på iPhone 6S.

NCL
NCL Dec 26 '15
Virker ikke på OnePlus 2 android :(
Tue
Tue Dec 26 '15
Zoom virker ikke på Android 5.1.1 (Samsung S6 edge)
edge
edge Dec 26 '15
Android 5.1.1 her, zoom virker ikke.
KS
KS Dec 26 '15

Arbejder på et mobildesign - helt anderledes og tilpasset til små devices - ikke meget grafik..

runeh
runeh Dec 26 '15
Ja nu er der kommet en decideret mobil udgave. Det virker ganske fornuftigt, ser det ud til. 
Dog stadig nogle tekster der skal ændres, men er nok work in progress. Den skriver fx forum+reply eller andet. 
Forummets indlæg er redigeret af runeh Dec 26 '15
runeh
runeh Dec 26 '15
Ken er det muligt at få de 20 seneste indlæg i mobil versionen også? Det bruger jeg meget :)
JL
JL Dec 26 '15

Ken, tak for dit store arbejde - kan man undgå mobilversionen - den virker ikke på min 6s'er og den almindelige version er så indgroet i mine daglige rutiner (på mobilen :-)) og virker efter min mening perfekt på mobilen :-)

Maho
Maho Dec 26 '15

JL: du kan på din IPhone ved at scrolle op få nogle symboler frem i bunden. Vælg den i midten (firkant med en pil op). Scroll derefter til højre på den menu linje lige over "annuller". Her finder du en mulighed "anmod om det fulde websted". Vælg denne og du er på normal visning. 

Dog en tendens til den defaulter tilbage til mobilversion.

KEN: også et ønske herfra om at mobil version er et tilvalg, ikke en default. 

KS
KS Dec 26 '15
Skiftes der først til ikke mobil version, så kører den sådan resten af sessionen.
Jeg kan desværre ikke ændre dette, kan ikke lave en option som bruger hvor man vælger fra eller til. Det fungerer sitewise.
Men kan sige at på mobilversionen virker beskeder perfekt!
fmm1000
fmm1000 Dec 26 '15

Tak for et fantastisk forum. 

Desværre virker zoom ikke længere på ipad  

KS
KS Dec 26 '15

Brug Ipad Pro..

nicom
nicom Dec 26 '15

Android bruger kan bruge Firefox den kan zoome på teslaforum

Sider: 1 2 »