På min android mobil kan den. Jeg kan knipse billedet mindre. Forskellen hos mig fra tidligere er, at den starter i stor størrelse og skal formindskes, for at jeg kan flytte skærmbilledet rundt på siden, Førhen skulle jeg forstørre, for at "fokusere" rundt på siden.
Jeg kan stadig "dobbelttappe" på teksten, så den tilpasser størrelse til skærmen, både ned og op. (maksimerer indlæget til skærmbredden)
Arbejder på et mobildesign - helt anderledes og tilpasset til små devices - ikke meget grafik..
Ken, tak for dit store arbejde - kan man undgå mobilversionen - den virker ikke på min 6s'er og den almindelige version er så indgroet i mine daglige rutiner (på mobilen :-)) og virker efter min mening perfekt på mobilen :-)
JL: du kan på din IPhone ved at scrolle op få nogle symboler frem i bunden. Vælg den i midten (firkant med en pil op). Scroll derefter til højre på den menu linje lige over "annuller". Her finder du en mulighed "anmod om det fulde websted". Vælg denne og du er på normal visning.
Dog en tendens til den defaulter tilbage til mobilversion.
KEN: også et ønske herfra om at mobil version er et tilvalg, ikke en default.