Loading...
dk

Nyt design kan ikke skaleres på mobil | Tesla Forum

Emne placering: Forum hjem » Teslaforum: Diverse » Ris & Ros
Michael84
Michael84 Dec 27 '15
Hva er tricket til at komme direkte til webversionen på iPhones? Det virker her kun ved at jeg forsøger gentagne gange...

Tak for alt det arbejde du ligger i dette, Ken!
Michael84
Michael84 Dec 27 '15

Takker Kim! :-)

KS
KS Mar 29 '16
@Nostromo - sådan har det desværre været i lang tid - men der går ikke længe inden der skiftes CMS system, så kan du bruge Tapatalk til at gå på teslaforum på mobilen.
Twinauto
Twinauto Mar 29 '16
Jeg har samme problem de sidste 5-6, måske opdaterede jeg ios der
Zule
Zule Mar 29 '16

At den ikke kan zoom er fordi dem som laver sitet har deaktiveret det i koden.

Denne linie gør det hele. Det har intet med OS at gøre.

<meta name="viewport" content="width=device-width, initial-scale=1, maximum-scale=1, user-scalable=0">

Ovre på dev.teslaforum.dk kan jeg se de tillader det

<meta name="viewport" content="width=device-width, initial-scale=1, maximum-scale=1, user-scalable=yes">

@KenSeitzberg: Jeg er rimelig sikker på at dette er noget i nemt kan rette inden i kommer over på det nye site. Bare ændre det meta tag og så er folk tilfredse :)

Forummets indlæg er redigeret af Zule Mar 29 '16
KS
KS Mar 29 '16
@Zule; Tak - har ændret til yes i user-scaleable - så nu bliver nogle glade de sidste 14 dage inden der skiftes..
KimT
KimT Mar 29 '16
YES - endelig brugbar igen fra mobilos
Zule
Zule Mar 29 '16
@KenSeitzberg: Det var så lidt. Sig til hvis der er problemer. Jeg er frontend udvikler og har prøvet de fleste ting gennem tiden :)
KS
KS Mar 29 '16
@Zule - kommer du til Køge lørdag?
Zule
Zule Mar 29 '16
Nope, ejer ikke engang en Tesla endnu, men det er planen at få mig en MX alt efter hvad afgiften ender på/ om de ombestemmer sig. Ellers skaffer jeg mig en brugt MS
Sider: « 1 2