Der er 62 km til St. Moritz fra livigno og det vil nok koste 150-200 km typical frem og tilbage og 3 -4 timers tur, men hvis det er eneste mulighed for at få 200 km typical på til forbrug i Livigno, så er det jo det. Men temperaturen i Livigno er typiskt extremt lav aften og nat, så bare det at starte bilen for en restaurant tur vil koste rigtig meget strøm. Jeg ville køre ind til Livigno med så meget strøm som muligt (dvs. jeg ville nok køre omkring St. Moritz på vej ind og evt. også på vej ud, da der er 140 km. fra St. Anton hvor man så lige nøjagtigt vill have strøm til at komme tilbage), og så lade bilen stå og i løbet af ugen stille og roligt finde et sted med et CEE stik.
@TorbenS, Begynderproblemer? Jeg kørte friskt til England i sommeren 2014, kanonferie, den sidste SuC lå i det sydlige Holland, så var det slut derfra. Det at køre langtur i en elbil kræver lidt mere tålmodighed og planlægning, hvis ikke man har tænkt over det før man købte, ja så kan man vel godt føle sig lidt taget ved næsen....;-)