Loading...
dk

Autoskadestuen anhængertræk til cykelholder | Tesla Forum

hbk
hbk Jun 4 '17

Døde det her projekt om godkendt anhængertræk til Tesla model S?

ElPeter
ElPeter Jun 5 '17
Det er mit indtryk, jeg har i hvert fald fået mine penge (500 DKK) retur
hbk
hbk Jun 6 '17

ElPeter, ja så er det nok. Desværre.
​Tror mange har valgt Tesla fra af den grund.

P85DK
P85DK Jun 6 '17
Quote from hbk

​Tror mange har valgt Tesla fra af den grund.

Den var ny ... 

HJJ
HJJ Jun 6 '17
Nok ikke ret mange.
PRoFot
PRoFot Jun 6 '17

Projektet er dødt, Autoskadestuen har opgivet at få godkendelsen. Jeg har fået mine penge retur. Autoskadestuen burde have kontaktet alle indskyderne og sendt pengene retur, men det sker kun hvis man selv henvender sig.

Jeg vil klart anbefale at få monteret trækket fra Hinnerup Auto. Et træk der ikke er sammensat men lavet som et helt samlet træk fra en træk-fabrik og som hvis Tesla skulle finde på at samarbejde vil kunne godkendes i fremtiden. Selve trækket (ikke påmonteret Tesla) er godkendt til 1500Kg.

hbk
hbk Jun 6 '17
Citat fra PRoFot

Projektet er dødt, Autoskadestuen har opgivet at få godkendelsen. Jeg har fået mine penge retur. Autoskadestuen burde have kontaktet alle indskyderne og sendt pengene retur, men det sker kun hvis man selv henvender sig.

Jeg vil klart anbefale at få monteret trækket fra Hinnerup Auto. Et træk der ikke er sammensat men lavet som et helt samlet træk fra en træk-fabrik og som hvis Tesla skulle finde på at samarbejde vil kunne godkendes i fremtiden. Selve trækket (ikke påmonteret Tesla) er godkendt til 1500Kg.

Ok, tak for svaret. Synd det ikke kan godkendes :-(
Sider: « 1 2 3 4 5 6 7