Loading...
dk

NeXT g bagsæder | Tesla Forum

lysmanden
lysmanden Dec 28 '15
I en periode har Tesla meldt forskelligt ud, først var bagsæderne udgået , så ikke, og så igen osv.

Jeg er blevet lovet min p90d med next g bagsæder og forsæder. Talte med Tesla idag der sagde at bagsæderne var standard.
Er der nogen der har fået en p90d eller blot en anden model hjem med next bag i?
DeaconWP
DeaconWP Dec 28 '15

Hehe, det har Jens7700.

Han har lige besøgt mig i dag, og de var rigtig fine synes jeg.

Han var en af de første der i det hele taget fik en P85D i Danmark.

Leveret 03/15. Cirka.

Forummets indlæg er redigeret af DeaconWP Dec 28 '15
TRP
TRP Dec 28 '15

Jeg fik min 70RWD leveret i søndags (bestilt 06.10) med next g forsæder - bagsædet er standard udgaven. 

JeppeB_HinnerupAuto
JeppeB_HinnerupAuto Dec 28 '15

Har lige fået min P90D og bagsæder ligner standard, jeg havde også regnet med sportsæder bag

Jesperbang
Jesperbang Dec 28 '15

Jeg har next g bagsæder I min P85D ( 2 stk skålsæder), og er rigtig glad for det valg, fik min I slut april.

Forummets indlæg er redigeret af Jesperbang Dec 28 '15
Hookmaker
Hookmaker Dec 28 '15

@Lysmand, du ved godt at NextGen sæderne kun levede i de aller første P85D modeller og de er for længst udgået. Mig bekendt er der derfor ingen 90D/P90D med NextGen bagsæder. De har ikke været mulige at bestille heller. 

Klaus_
Klaus_ Dec 28 '15

NG bagsæderne var vist kun mulige i en kort periode på en måneds tid eller to, i foråret 2015? De dukkede op omkring det tidspunkt jeg bestilte og forsvandt igen inden jeg fik min bil leveret. Så jeg var heldig at få dem med (til min S85), men det blev selvfølgelig til en merpris. 

Forummets indlæg er redigeret af Klaus_ Dec 28 '15
Morphar
Morphar Dec 28 '15

Lysmanden 

Jeg fik min P85D i september med Next Gen læder indtræk foran og bag.

Bagsæderne er to-delte. Læderindtrækket er af super kvalitet.

koden
koden Dec 28 '15
Hvad synes i om siddekomfort på bagsæde?
Jeg er noget chokeret over hvor ringe den er på grund af den lave højde fra gulv til sædekant.
Selv mine børn får ondt i rø...
Gustavsfar
Gustavsfar Dec 28 '15

"Bænken" er kun til de velpolstrede under 175 cm :-)

Forummets indlæg er redigeret af Gustavsfar Dec 28 '15
lysmanden
lysmanden Dec 28 '15
De kom 2 gange og blev så trukket tilbage igen.
Har selv next g for og bag i min p85d men bar blevet lovet at få den med next g bagi. De kan jo eftermonteres
lysmanden
lysmanden Dec 28 '15
Hook. Det passer nok meget godt. Min blev leveret den 31 marts.