Loading...
dk

BEHOLDT: Mainpine hjemmebygget lader (16A) med Tesla type 2 kabel | Tesla Forum

SQLCPH
SQLCPH Dec 30 '15

UPDATE: Sælges ikke men kan bygge én for dig for 500 kr (du betaler for materialerne).

Sælger min lade-boks (til 16A) da jeg har fået købt en ekstra UMC lader fra Tesla. Kostpris på alle delene var 3300 kr inkl. Type 2 kabel.

Hele kittet sælges til 2900 kr, først til mølle afhentet. Men så er den også plug & play hvor du kun skal tilslutte kabel fra tavlen. Du kan evt. tilkøbe et CEE-stik og montere som jeg har gjort det (backup) eller lade være.

Hjemmeladeren er bygget i hht. indlæg 46 i denne tråd:

http://teslaforum.dk/forum/topic/bygselv-lader-mainpine-eller-openevse?&page=3

Denne ABB måler kan købes med for 300 kr. (havde en ekstra)

Vh Søren

Forummets indlæg er redigeret af SQLCPH Jan 2 '16
AndersHoj
AndersHoj Dec 30 '15
Sælger du måleren uden lader?
SQLCPH
SQLCPH Dec 30 '15

MriPhone: Venter på en kombo-deal først og fremmest...

AndersHoj
AndersHoj Dec 30 '15
Bare helt okay, :-) Bare sig til hvis du vil sælge hvert for sig :-)

/Anders
AllanH
AllanH Dec 30 '15

Hvis MriPhone blot er interesseret i lader kunne jeg godt være interesseret i dit Type 2 kabel, hvis prisen er rigtig

SQLCPH
SQLCPH Dec 30 '15

Allan H. Dette Type 2 kabel er fastmonteret i boksen (se billede) - dvs uden stik i den ene ende. Jeg går ud fra du skal bruge et type 2 kabel med 2 stik? Det har jeg desværre ikke..

Sættet sælges kun samlet med den option at den nye ejer kan købe måleren med.

AllanH
AllanH Dec 30 '15

ok - havde ikke lige studeret billedet :-)

prelou
prelou Jan 2 '16

Hej Søren

Kan man åbne ladeporten ved hjælp af stikket på ladekablet, eller skal man anvende FOB'en for at åbne porten?

SQLCPH
SQLCPH Jan 2 '16

Du skal åbne ved hjælp af FOB idet der ikke er knap på type 2 kablet.

The_Stig
The_Stig Jan 2 '16

Har sendt dig en PM med et par ?

griffel
griffel Jan 2 '16

Jeg kan kun anbefale den ladeboks. Jeg har selv bygget en nøjagtig magen til og den virker upåklageligt.

Og hvor er det da nemt ikke at skulle rode med UMC'en hver gang man kommer hjem :-)

SQLCPH
SQLCPH Jan 2 '16

UPDATE: Sælges ikke men kan bygge én for dig for 500 kr (du betaler for materialerne).

FrederikC
FrederikC Jan 8 '16

Måske det her kunne være interresant til de her byg-selv-ladere, type2 kabel med lade ports åbner:
http://www.teslafied.eu/da/produkt-kategori/ladekabler/stik/