Loading...
dk

Who killed The Electric car | Tesla Forum

MicTheCat
MicTheCat Apr 30 '14
Efter vi bestilte Model S sidste uge har familien været lidt oppe at køre og kan ikke vente. Jeg fandt så filmen "Who killed The Electric car" fra ca 2001 der er i spillefilms længde og handler om GM's EV1 fra 1996 der faktisk havde fantastiske spec. dengang og som Tesla har benytte til en del inspiration. Men den endte med at blive offer for forbrugernes mistillid, politikernes bias ift olieindustrien og GM ledelsens manglende tro på at det kunne lade sig gøre, så alle i dag er kørt igennem flænseren. Rigtig interesant film at se. Selv vores 15 årige datter var opslugt

/Michael
Hookmaker
Hookmaker Apr 30 '14

@michael, hvis i er helt oppe at køre nu, så bare få Jer noget søvn, - for det bliver rigtig slemt de sidste 3-4 uger....;-)

 

Forummets indlæg er redigeret af Hookmaker Apr 30 '14
Stuckmann
Stuckmann Apr 30 '14

en anden film i kunne fordrive tiden med er "Revenge of the electric car" fra 2011 den er også ganske god.

Kiefer
Kiefer Apr 30 '14

Tillykke med valget af ny bil, et valg jeg er overbevist om, i ikke vil komme til at fortryde, nu starter så den lange ventetid :-)

 

Jeg bestilte selv i november og fik bilen i slutningen af marts, og ventetiden, ja, ligesom jer fik jeg set en masse film både dem du har nævnt men ikke mindst også den halve times film der med en Tesla ranger der gennemgår bilen fra ende til anden. Der er også en udsendelse lavet af National Geographic omkring selve Tesla fabrikken.

 

Ja, og så derudover, så er der blevet fra min side skrevet et hav af indlæg her på forummet, nogle mere seriøse end andre :-)

 

/Martin

MicTheCat
MicTheCat Apr 30 '14
Tak for indspark. Dem vil jeg klart fordrive lidt tid med