Loading...
en

Nr. plade fløjet af

TeslaFreak
TeslaFreak Jan 3 '16

Jeg har lige mistet min bagerste nummerplade. Kørte en tur på 4 km ned af samme vej vi bor på. Da vi kommer frem ser jeg den er væk. På trods af flere ture frem og tilbage er den ikke til at finde så nogen har måske samlet den op.

Den har kørt under 2500 km og blev leveret for under 3 uger siden. Den kan simpelthen ikke være spændt ordentligt fast ved levering. Fik den udleveret fra Brøndby.

Andre der har prøvet det, evt. ved om Tesla dækker?

The Forum post is edited by TeslaFreak Jan 3 '16
Okkels
Okkels Jan 3 '16
Min bagerste nummerplade, var monteret så skævt, at det så helt tosset ud. Havde tænkt at Tesla skulle fikse det, når de nu engang fik hovedet over vandet igen.<br />
Men da den skulle Opticoates fandt Morten ud af, at de to skruer, som holder nummerpladen, begge havde ramt ved siden af de to bøs i karrossen som er beregnet til det. Begge skruer var skruet igennem den bløde aluminium....

Edit: Min skæve nummerplade med vedhæftede TMS, blev afhentet d. 4/12-15 i Århus.
The Forum post is edited by Okkels Jan 3 '16
Genild
Genild Jan 3 '16
Hatten af for at det er lykkes dem at ramme ved siden af med begge skruer - en skrue havde jo ligesom bare været sjusk :-)
Måske en medarbejder derude skal have checket brillerne for paralaksefejl!!!
Toftager
Toftager Jan 3 '16
Jeg har samme problem med min. Monteret ikke bare lidt skævt, men helt tosset.

Prøvede at skrue den af, da jeg regnede med det bare var justeringen af rammen, men hullerne i nr pladen er næsten 2cm forskellige i højden.

Under nr pladen har de ramt meget ved siden af og ridset bilen godt og grundigt, de har dog ramt skuebeslagene til sidst.

Så regner også med de skal have min ind til en ommer i løbet af jan.

Edit: Leveret 1/12 i Brøndby
The Forum post is edited by Toftager Jan 3 '16
TeslaFreak
TeslaFreak Jan 3 '16

Min har siddet i de rigtige huller, plastikket skruerne skulle være skruet ind i sidder der også endnu, men skruerne og pladen er væk.

SuneH
SuneH Jan 3 '16

TeslaFreak: Er du sikker på den sad på da du kørte hjemmefra? Det kan være den er blevet skruet af, det hænder jo at nummerplader bliver stjålet. Det kunne godt lyde sådan ud fra din beskrivelse. Det vil også forklare hvorfor du ikke kunne finde dem da du ledte efter turen.

Klaus_
Klaus_ Jan 3 '16
Kan ikke passe den er blevet stjålet. Det er jo derfor vores kære politikere har bestemt de skal skrues fast, for at undgå tyveri....
TeslaFreak
TeslaFreak Jan 3 '16

Den er ikke blevet stjålet nej, Bilen holder i aflåst garage på landet. Desuden har jeg kamera på mit hus og kan se nr. pladen er på da vi køre ud af indkørslen.

DeaconWP
DeaconWP Jan 3 '16

Jer der har dårligt håndværk her: Rediger lige Jeres indlæg, så vi kan se hvor leveringen er fra. Så ved vi, hvem der lige skal holde øje med deres nummerplader. Er det Øst, Vest, eller de nye steder?

TeslaFreak
TeslaFreak Jan 3 '16

Deacon, done

Toftager
Toftager Jan 3 '16
+1
Jabba
Jabba Jan 3 '16

Ja måske er den ikke blevet ordentligt spændt fast. Kunne dog også skyldes at gevindet ikke har sluttet tæt. Måske var skruerne en anelse for smalle ift. plastikhullerne.

TeslaFreak
TeslaFreak Jan 5 '16

Jeg har nu skrevet til Tesla da jeg ikke kunne komme igennem på telefonen, så må vi se hvad de siger til det. Jeg har desuden også bestilt en ny nr. plade på skat.dk 629 kr

Toftager
Toftager Jan 8 '16
Så fik jeg tid til at komme forbi SC Kastrup, og klaget over min nr plade.

Svaret var "ja det er jo desværre hvad der sker når akademikere bliver sat til at montere nr plader :-)"

Det var vist ikke den første nr plade der var monteret dårligt.

Bliver bliver malet og får monteret ny plade i næste uge, helt uden noget brok. Ærgerligt de laver fejlen i første omgang, men det er jo hvad der kan ske under det press de var udsat for i dec. Så er det godt der er god service til at få rettet fejlen.

Glemte at spørge om jeg fik en låne bil mens de ordner den. Nogen der ved om de plejer at gøre det?
TeslaFreak
TeslaFreak Jan 8 '16

Jeg har endnu ikke fået noget svar på min mail. Håber snart de får tid til at svare ellers må jeg jo også køre forbi.