Loading...
dk

plade og lak arbejde. | Tesla Forum

Mack
Mack Jan 4 '16

Jeg er så heldig at have fået et dejligt parkerings kys på røven (lidt bule og ridser, sensor virker stadig)

Bruger I Tesla, eller er der andre der kan anbefales?? (også hvad angår hurtighed)

Kiefer
Kiefer Jan 4 '16

Kontakt Tesla, de har nogle de samarbejder med. Derudover er der autoskadestuen lige ved siden af Tesla på Amager. 

Der findes ikke ret mange uafhængige værksteder der laver ret meget på Teslaer endnu.

/Martin

Mack
Mack Jan 6 '16

Var det jeg tænkte :-)

Jeg har kontaktet Tesla Århus, så må vi se hvor laaaang tid der går, før de kan kigge på den, "heldigvis" er det kun buler og ridser.

GO4IT
GO4IT Jan 6 '16

I Århus er det CrashPoint på Robert Fultons vej, Århus N de samarbejder med. Vi har været derude ifb. en der har påkørt os og fin service. Var ikke helt tilfreds med lakering af undersiden af bagsmæk (hvor lukkemekanismen sidder - luftbobler og ujævnt) de sørgede for at bringe det i orden.

Mack
Mack Jan 7 '16

Tesla har oplyst, at der kun er 2 som er godkendt, Crashpoint i Århus, og DAS i København.

Autoskadestuen Administrator
Autoskadestuen Jan 7 '16

Hej Mack

Vi kan reparere alle former for skader på Tesla og vi har ekspertisen og udstyret til det. Du kan læse lidt om vores udfordringer med Tesla her:

http://teslaforum.dk/forum/topic/underskriftindsamling-tesla-body-shop-udfordringen

Tesla følger ikke EUs lovgivning på området og derfor har konkurrencestyrelsen taget sagen for os her i december, hvilket er godt nyt. Vi har blandt andet forelagt dokumenterede eksempler på opgaver, hvor vi bruger henholdsvis 1/3 og 1/2 så meget tid på standard opgaver, i forhold til det de godkendte værksteder har skrevet på opgaverne. Konsekvensen er i sidste ende dyrere forsikringer og dyrere reparationer. Vi giver gerne et tilbud på reparation af din skade.

Forummets indlæg er redigeret af Autoskadestuen Jan 7 '16
Genild
Genild Jan 7 '16
Jeg tror ikke Mack skal have lavet en skade, det har han allerede klaret selv, men han vil nok gerne have repareret den omtalte skade
Autoskadestuen Administrator
Autoskadestuen Jan 7 '16

Rettet:-)

Genild
Genild Jan 7 '16
Beklager, men kunne ikke modstå fristelsen for at ordkløve lidt. Jeg kan nok ikke love at det aldrig sker igen.

Mvh Lars
Autoskadestuen Administrator
Autoskadestuen Jan 7 '16

hehe... du har jo ret;-)