Loading...
dk

Aftageligt træk inkl. montering 7.250,- | Tesla Forum

JeppeB_HinnerupAuto

Montering af aftageligt træk fra Brinck/Thule 7.250,- der skal i forbindelse med monteringen skæres i den midterste del af kofangeren da det er her trækket kommer ud. Der kommer billeder på snarest.

https://www.facebook.com/HinnerupAuto

www.HinnerupAuto.dk  Telefon 86 112 112

FrederikC
FrederikC Jan 8 '16

Så er det da pænere det som autoskadestuen laver hvor der ikke skal laves huller.

JeppeB_HinnerupAuto

Det bliver svært at montere træk på en Tesla uden at skære da den er helt kapslet ind :-) er det ikke også Thule de monterer, det synes jeg de skrev ?

FrederikC
FrederikC Jan 8 '16

Det er et torklift træk med en thule krog.

Og det sidder monteret under bilen og trækket er aftageligt.

JeppeB_HinnerupAuto

Super, tak, vi tager lige fat i leverandøren og hører om de har andre muligheder. Denne model er de lige kommet med så jeg prøver at få billeder af det monteret, det er også aftageligt men lyder til at der skal skæres lidt højere oppe. En montering under kofangeren er selvfølgelig at foretrække. Jeg vender tilbage når der er billeder.

gronkjaer
gronkjaer Jan 8 '16

Tror altså også at det bliver svært at sælge hvis der skal skæres i et synligt område i kofangeren...Men JeppeB, prøv da at tag et kig i den tråd, hvor autoskadenstuen har billeder, af deres træk monteret...

Lannister
Lannister Jan 8 '16

Garantien ryger hvis og såfremt man får monteret træk, ikke sandt?

JeppeB_HinnerupAuto

Jeg har talt med Tesla både Danmark og Europa service, der er enighed om at garantien bevares på bilen. Trækket vil selvfølgelig ikke være dækket af deres garanti men af vores 3 års garanti.