Loading...
dk

Adobe Flash Player ikke opdateret i browser | Tesla Forum

Mboe05
Mboe05 Jan 8 '16

Jeg har et par sider, som jeg ikke kan anvende i browseren.

Det drejer sig om Børsen Play og Euroinvestor login, der kræver Adobe Flash Player.

Når jeg kalder Adobe for at opdatere Flash Player, angives at denne ikke vedligeholdes til den aktuelle browser under Linux.

Er der nogen, der har fundet et løsning, eller har installeret en anden bruwser?

På forhånd tak.

Bentzilmer
Bentzilmer Jan 8 '16
Browseren understøtter ikke flash, og du kan ikke selv installere det, eller en anden browser...
KimT
KimT Jan 8 '16

Af sikkerhedsmæssige årsager (vel både den trafikale samt IT sikkerhed) er der lukket af for lyd og video i browseren.

Mboe05
Mboe05 Jan 8 '16

OK, tak for svar.

Det var en skam.

Ved fra andre bilermærker, at de kun har lukket for video, når bilen kører.

Kiefer
Kiefer Jan 8 '16

Det samme gør sig gældende med de sider der bruger HTML5, det er også en meget begrænset understøttelse for dette.

JEg gjorde det på et tidspunkt, at jeg benyttede en VMware VDI løsning, selv med den begrænsede HTML understøttelse der er i browseren kunne jeg godt hive en Windows 7 desktop op på skærmen og på den måde få sider frem med både flash og HTML5.

Og sætter du en mus i bilen USB port, fungerer denne også, så kommer der en fin lille pil frem, super når man sidder med en desktop.

Hvis der er nogen der kender til en browserbaseret MAC OSX VDI løsning er jeg meget interesseret i at høre mere om denne. Jeg ville gerne have min iMessage op på skærmen også :-)

/Martin 

Sithfury
Sithfury Jan 9 '16

Iflg. en af Elons seneste tweets er der en opdatering på vej til browseren. 

Den får nok ikke flash, men man kunne forestille sig at den havde bedre understøttelse af det moderne web, og var blevet hurtigere.