Loading...
dk

Selvkørende Tesla - som i SELVKØRENDE | Tesla Forum

Ledsager
Ledsager Jan 13 '16

Er der nogen der har helt styr på, om selvparkering i garage er en del af den nye DK opdatering?

KimT
KimT Jan 13 '16

Det er den ikke - det er kun USA der har fået den.

Og selvparkering er måske lige så meget sagt. Man kan vel kun lade bilen kører frem og tilbage via remote. Man kan ikke engang dreje den.

Forummets indlæg er redigeret af KimT Jan 13 '16
Ledsager
Ledsager Jan 13 '16

KimT. Er der et sted hvor man kan læse at det kun er USA.

Ja det er kun frem og tilbage, så måske ikke rigtig interessant med mindre man har en garage, der er så smal, at det er svært at komme ind i bilen når den er parkeret.

KimT
KimT Jan 13 '16

Det er jo bare at følge med på http://www.teslamotorsclub.com/

edge
edge Jan 14 '16
Citat fra ODE90D

Er der nogen som har hørt/set noget omkring hvor meget luft der er behov for at have på hver side af bilen for at summon featuren fungerer?

Jeg har en meget smal garage med et par cm luft på hver side, hvor det vil være en gave, men jeg kunne forestille mig der er behov for lidt mere plads før den vil lystre.

Jeg ville også sæt pris på, hvis bilen snart kunne lære at køre sig selv på plads i en smal garage. Men det kære kræ skal i hvert fald ikke stå og vente på det derude i kulden, så jeg må jo bare øve mig i at trække maven ind, når jeg skal forbi... 

Lolemo
Lolemo Jan 14 '16

@Edge - så var min aldrig kommet i garage, det er jo helt vildt det der wow. Jeg havde ridset min hvis det havde været. 

Det kunne være fint med det at den selv kunne kører på plads, også nogen gange når man parkere i det offentlige rum og kommer ud og ser hvor latterlige folk er når de parkere ved siden af en, tit tænker man jo på hvordan de er kommet ud af deres egen bil, så lige en lille opdatering til Tesla så den også kunne klare lige at kører ud fra en parkering, hvor man ikke selv kan komme ind i bilen, pga de tosser der holder omkring en. 

dRxL
dRxL Jan 15 '16
Kald mig bare en kæmpe tøsedreng, men jeg havde slået spejlene ind før jeg prøvede kræfter med at komme ind i den garage. 
runeh
runeh Jan 15 '16
Jeg parkerer lige som edge. Den ene 'væg' er bare en bøgehæk. Sidespejlene ude er skide godt. Så kan man se afstanden til væggen. Intet andet rager længere ud :)
Forummets indlæg er redigeret af runeh Jan 15 '16
edge
edge Jan 15 '16

Den kan ikke komme igennem porten med spejlene ude - men derefter er de lige præcis rigtig gode som afstandsholdere, så der ikke kommer ridser på skærmene :-)

Gustavsfar1
Gustavsfar1 Jan 15 '16

@Edge. Hvordan kommer du ud? Kravler du ud gennem trunken... ;-)?

Forummets indlæg er redigeret af Gustavsfar1 Jan 15 '16
edge
edge Jan 15 '16

Det troede jeg faktisk, jeg ville være nødt til - men ud med stikket, og så kan jeg lige smyge mig forbi. Så er bagskærmen også pæn og ren på den side bagefter...

Crispie
Crispie Feb 8 '16
ARRRRGH!!! Jeg fik min tesla leveret med version 7,0, der virkede SUMMON funktionen men ikke spotify endnu, de kom så i 7.1, men der har de sgu pillet summon funktionen ud af igen!!! Jeg har en MEGET snæver garage hvor der ikke er plads hvis spejlene er foldede ud, der er ca 8 cm til hver side med sammenklappede spejle (Nej det er ikke ret meget!) Men Summon virkede ganske fint på min mikro garage indtil de lukkede den af i 7.1 >:-O
edge
edge Feb 9 '16
Wow, det lyder da utroligt lovende for at den faktisk vil kunne parkere selv i snævre garager, når den bliver rigtigt frigivet i Europa.
Sider: « 1 2