Loading...
dk

Autopark Settings i sw 7.1 | Tesla Forum

lasen
lasen Jan 14 '16

Hej

Jeg har ikke fået autopark til at finde "p-huller" endnu med v 7.1

Kan skyldes at det er snevejr og mørkt /regnfuld hele tiden eller ...

Var der ikke en "enable autopark" setting i version 7

Jeg kan ikke finde den i version 7 - kun enable auto steer og enable lane change

Har i heller ikke noget med autopark i settings?

pft

ErikBH
ErikBH Jan 14 '16

hej Lasen, du skal ikke enable parkering. Det kommer når du kører under 24 km/t - så kommer der et lille P hhv. til høje eller venstre for din bil i instrumentbordet. Når der er plads lyser P'et op.

vh, Erik

PeterE
PeterE Jan 15 '16

Lasen, du må køre lidt langsommere og du skal måske tættere på. Og når P'et kommer frem i dit centerdisplay, så skal du selv sætte bilen i R - og så kommer Autopark frem på den store skærm.

dRxL
dRxL Jan 15 '16

Jeg kunne heller ikke få P'et frem de første dage jeg havde bilen upåagtet hvor langsom og tæt på de parkerede biler jeg kørte, men læste herinde et sted at det kunne hjælpe at reset'e den store skærm (hold begge rullehjul inde i et stykke tid), og så kom P'et med det samme.

Der er vidst nok også noget med at dæktryksensorerne skal have tid til at kalibrere sig, så bilen er sikker på forholdet mellem rotation af hjul og hvor langt den bevæger sig, så det kan være tilfældigt at bilen var færdig med at kalibrere lige da jeg lavede reset. 

lasen
lasen Jan 15 '16

#2, #3 og #4

Tak for input - det har virket i 7.0 - tror jeg prøver en reset

lasen
lasen Jan 15 '16

@JacobKbhS

God idé - tak for tip