Loading...
dk

Clever har "Flyers" til biler, parkeret foran ladestandere. | Tesla Forum

DeaconWP
DeaconWP Jan 22 '16

Hejsa.

Clever har udviklet en lille flyer i vandfast papir.

De forærer gerne nogen til jer via posten, hvis i bestiller dem.

Se billeder af dem her.

Kan bestilles på kundeservice@clever.dk

Lolemo
Lolemo Jan 23 '16

De nævnte også på det møde jeg var til torsdag, at hvis man kontakter sin kommune, hver gang man møder problemet med en ICE holder på pladsen, så bliver der lagt ekstra pres på kommunen, Clever og E-on gør hvad de kan, men hvis vi bruger kontakter kommunen, så kommunen kan se at det er et seriøst problem, Clever og E-on sender tit kommunen fotos af optagede p-pladser til el-biler.

Nogle kommuner er bedre end andre, hende fra E-on fortalte, at Kbh´s kommune skulle være en der tager klager fra el-bil ejere mere seriøst end andre kommuner, så vidt jeg forstod på hende, blive ICE bilerne fjernet. 

laslun
laslun Jan 23 '16

Det vil jeg gøre. Skrev det her i en anden tråd, men det forsvandt vist i mængden.

Hvem "ejer" egentlig selve p-pladsen ved SuC? Har holdt i Hjørring en et par gange og den var flittigt benyttet. Bare ikke af Tesla'er, men mange andre biler. 

En af dagene var der 5 andre biler og så mig, så kom der 2 der skulle lade, så ville der ikke være plads til flere.  I Hjørring er der en 7-eleven og en sun-set, så der kan komme rigtig mange forbi. 
KimT
KimT Jan 23 '16

Tesla lejer vist bare pladsen, og de kan vist ikke gøre krav på at de udelukkende må bruges til Tesla/opladning. 

120281
120281 Jan 23 '16
Har sendt mail og bestilt disse flyers. For anden gang på en uge holder der en ICE bil på en elbil plads. Østerbro er der sted hvor man ikke skal betale for parkering. 4 pladser. I dag 2 optaget af de s.... BMW i3 dele biler samt en Tesla der jeg har set flere holde parkeret uden at lade (ok det er jo lovligt bare dårlig stil). Så når jeg får de flyers er det igang med at lege politimand.

Træt af at køre forgæves. I eon app kan man se stik er ledige og så holder der biler og optager pladserne.
lysmanden
lysmanden Jan 24 '16
Glem flyerne og, giv dem et Ruko vist kort på deres bildør.

Det er gas ;)