Loading...
dk

Ladeboks byggesæt - nu på lager til omgående levering - pris ned til 3.600,- | Tesla Forum

NCL
NCL Mar 26 '16
Toftager: Tak for tilbagemelding samt gode billeder :)
7 meter kabel kan godt lade sig gøre, hvis det er. Sig til hvis vi skal finde en løsning (måske en der vil købe din samlede boks, og du så kan lave en ny?)
Med hensyn til lyset, så har jeg fået leverandøren af EPC'er til fremover at levere dem uden hul i dækpladen, så man slipper for blinkeriet (pæren sidder stadig bagved, så hvis man gerne vil have det, skal der bare bores et lille hul i dækpladen)
Toftager
Toftager Mar 28 '16

Det var så lidt. Bare ærgerligt det bliver gemt væk bare fordi vi er i det forkerte forum område :-(

I forhold til de 7m er det bare en nice to have, så ikke noget jeg gider gøre noget videre for at lave om. Men hvis du står med en der gerne vil have en samlet boks, mod at købe en ny til mig, hvor jeg self. betaler mere omkostningen for et længere kabel, så er jeg frisk. Vil endda også gerne skifte el måleren, så den starter på 0 hos i min boks, når den ryger videre. Men det er ikke noget du skal bruge for meget energi på.

Se den med lyset er en svær en. For jeg vil gerne selv kunne se det. Bare ikke have andre til at se det når de går forbi ude på gaden. Og jeg tror ikke jeg ville være glad for at skulle bore i el komponenter :-/

Hvis jeg bliver træt af det, tror jeg løsningen hedder et sort stykke gaffatape :)

NCL
NCL Mar 28 '16
Der er nu ikke noget farligt i at bore hul i låget. Man klikker bare lige låget af EPC'en og markerer hvor pæren sidder, og så borer hullet. Så er der ingen risiko for at man får boret ned i noget man ikke skal :)

Jeg er i dialog med leverandøren om at lave en software opdatering på EPC'en så den opfører sig lidt anderledes, men jeg ved ikke om det bliver til noget.

Jeg siger til, hvis der er en der vil lave en "byttehandel"

Sider: « 1 2 3 4