Loading...
dk

Engangstilbud på en fuld lydisolering fra Tesla-shop.dk for kun 5.000! | Tesla Forum

NCL
NCL Jan 31 '16

I forbindelse med opstarten af Tesla-shop.dk søger jeg en, der vil have lavet en fuld lydisolering af sin Tesla, dvs. isolering af alle døre, frunk, trunk, samt alle hjulkasser.

 

Normalprisen for dette er 7.500,- inkl. moms, men jeg tilbyder nu DEN HURTIGSTE kunde en tilbudspris på kun 5.000,- inkl. moms! Prisen er inkl. materialer og montering på din adresse (Sjælland).

 

Der er 2 krav for at kunne få det til den pris:

  1. Jeg skal have lov at tage billeder af processen undervejs, som efterfølgende bliver lagt på Tesla-shop.dk
  2. Jeg har allieret mig med et firma, der kan foretage en professionel før og efter lydmåling, for at kunne dokumentere effekten af lydisoleringen. Det kræver at der bliver kørt en tur i bilen både før og efter lydisoleringen monteres (du kører selvfølgelig selv bilen)

 

Skriv PM eller mail til mail@ccms.dk hvis du vil benytte dette tilbud, eller har spørgmål :)

Nommensen
Nommensen Jan 31 '16
Det kunne jeg da godt tænke mig
NCL
NCL Jan 31 '16

OK!

Jeg skriver lige en privat besked, så vi kan få lavet en aftale :)

ABCCC
ABCCC Jan 31 '16
Hvis Nommesen falder fra kunne jeg være interesseret. (3500 Værløse)
Forummets indlæg er redigeret af ABCCC Jan 31 '16
NCL
NCL Jan 31 '16

ABCCC: Du er nummer 3 i køen :)

Men du er meget velkommen til at kontakte mig, hvis du er interesseret i at få det lavet til den "almindelige" pris på 7.500,- inkl. moms

ABCCC
ABCCC Jan 31 '16
NCL, det er OK. Jeg havde tænkt at jeg selv ville lave det på en "byggedag" her i Østdanmark, når der kommer en sådan, så det var kun den fine pris der fik mig til at overveje at lade dig lave det.
NCL
NCL Feb 26 '16
Så er det i weekenden, der skal laves isolering og lydmåling hos Nommesen.
Stay tuned for billeder og resultat af målingerne :)
KimT
KimT Feb 26 '16
Er det muligt at lave målinger for de enkelte "elementer".

Personligt tror jeg ikke at isolering af frunk giver noget som helst i D modellerne. Frunken sider foran front motoren.

I de forreste skærmkasser er det ud over selve indsatsen som man løsner kun selve den ydre plade hvor bliklyset sidder i som kan isoleres. Der er ikke andet end selve rammen/batteriet, og det er jo stift alu, så det giver ingen mening at isolere på dem.

SuneH
SuneH Feb 26 '16
Er meget spændt på hvad målingerne viser. Glæder mig til at høre nærmere her på forum.
NCL
NCL Feb 26 '16
Kim, det bliver en måling før/efter en fuld isolering.
Nommensen
Nommensen Feb 27 '16
Så er Christian igang med lyd isolering. Der har været en lyd ekspert og har lavet målinger ved 60 km/t, 80 km/t, 110 km/t og ved 130 km/t. Han kommer så igen og laver målinger imorgen eftermiddag når Christian er færdig. Dette bliver super spændende at se og høre forskellen.
Nommensen
Nommensen Feb 28 '16
Så er bilen færdig og vi har lavet lyd målinger efter monteringen af lyd dæmpende matriale hele vejen rundt. Der er en mærkbar forskel i lyd niveauet - glæder mig til at se data - jeg er meget tilfreds med Christians arbejde. Han er super pertentlig og laver et godt stykke arbejde. Han brugte 10 timer igår og 5 timer idag (dette er niende gang han laver en bil), så hvis jeg selv skulle have lavet det havde jeg minimum brugt den dobbelte tid. Kan klart anbefales :-)
Renedyhr
Renedyhr Feb 28 '16

Lyder super godt men dækker rustgarantien stadig? Jeg tænker på hvis fugt og salt kan sætte sig i isoleringsmaterialet og give korrosion.

NCL
NCL Feb 28 '16
Nommesen: Tak for de pæne ord og tak for god behandling de sidste par dage :)
Rene: Tesla bruger jo selv et lignende materiale til lydisolering, bare ikke i så stort omfang. Der er vel +100 biler der har fået lavet lydisolering efterhånden og jeg har i hvert fald ikke hørt om hverken problemer med garanti eller andet.
Renedyhr
Renedyhr Feb 28 '16
Tak for info, overvejer også at få det gjort. Er der nogen i nærheden af Odense som også gør det?
NCL
NCL Feb 28 '16
Rene: Det tør jeg ikke sige. Kender kun til et par steder her på Sjælland.
DeaconWP
DeaconWP Feb 28 '16
Jeg tilbyder gerne at køre din bil over til NCL.

Så kan jeg måske tage en anden retur til Odense, til Detailing bilpleje.

Det skal jeg ikke have noget for, bare I selv betaler bro afgiften.

Bare skriv til mig for at planlægge hos Deacon's Valet Service.
Forummets indlæg er redigeret af DeaconWP Feb 29 '16
The_Stig
The_Stig Feb 29 '16
Så husk den skal i Valet-mode :-)
NCL
NCL Feb 29 '16
Nostromo: Lydmanden er ved at analysere data og lave noget artikelskrivning. Jeg ved ikke hvor lang tid han skal bruge på det, men jeg satser da på at der er noget klar i løbet af ugen :)
M3rasmus
M3rasmus May 7 '19

Noget nyt om de målinger?

Sider: 1 2 »