Loading...
dk

Skade - hvad kan det koste ? | Tesla Forum

Michael72
Michael72 Jan 31 '16

Efter en overnatning på den sædvanlige p-plads i byen er der påført et sæt små ridser på bagskærmen. ØV! Sikkert en bilist der er bakket ud og har været for tæt på. 

Området er ofte brugt af DriveNow BMWi3, som jeg har en formodning om kunne være synderen.

Hvad kan en udbedring koste hos Tesla eller andre steder i Kbh ? 

P85DK
P85DK Jan 31 '16
Surt - svært at se om kofangeren har behov for at blive lakeret. Bedste fald, skal du have malet bagskærmen, værste fald er det både kofanger og bagskærm. Hvis det kun er bagskærmen vil jeg tror +- 3.000 kr.
Michael72
Michael72 Jan 31 '16

Det er ridser der går helt gennem lakken, umiddelbart. Tror kun det er bagskærmen.

andersh
andersh Feb 1 '16

Synes efterhånden man ser mange DriveNow i3'ere med grimme skrammer. Lidt problematisk med alle de delebiler, der nok mest føres af ret urutinerede billister der kun kører sjældent, og som nok ikke efterlader en seddel når de skader andres biler (ikke at erfarne billister er meget bedre til det).

Michael72
Michael72 Feb 1 '16

Citat fra andersh

Synes efterhånden man ser mange DriveNow i3'ere med grimme skrammer. Lidt problematisk med alle de delebiler, der nok mest føres af ret urutinerede billister der kun kører sjældent, og som nok ikke efterlader en seddel når de skader andres biler (ikke at erfarne billister er meget bedre til det).

Jeg kunne ikke være mere enig, det er et problem hvis de ikke melder sig, efter at man har påført andre en skade.
sjensen
sjensen Feb 1 '16

@Michael72. Jeg mener det er sådan, at når man låner en delebil skal man notere eventuelle skader. Hvis din mistanke er korrekt, så vil DriveNow snart have en bil med en skadesrapport, og de kan selvfølgelig se hvilke biler der har været på det sted du har haft en skade. Det burde derfor være forholdsvis nemt at få be- eller afkræftet din mistanke.