Kan man benytte 32a kabel til at lade med 16a?
Hvordan kan man se om ens Tesla er konfigureret til at kunne lade med twinlader?
Jeg tankede el i Kastrup hos Tesla, men den kørte kun med 16a, burde den ikke lade med 32a?
Kan man benytte 32a kabel til at lade med 16a?
Hvordan kan man se om ens Tesla er konfigureret til at kunne lade med twinlader?
Jeg tankede el i Kastrup hos Tesla, men den kørte kun med 16a, burde den ikke lade med 32a?
Der er forskellige metoder:
1. Spørg Tesla, de vil kunne sige det med 100% nøjagtighed.
2. Se på din faktura fra Tesla, her vil det fremgå om den er solgt med enkelt eller dobbeltlader.
3. Brug JAVA applikationen VisibleTesla, den vil kunne vise den konfiguration bilen er leveret med og som den selv fortæller.
4. se om ikke der er en i nabolaget der har en 22KW ladestation du kan prøve.
Jeg er ret sikker på den ladestation de har inde på værkstedet ved Tesla er en 22KW.
/Martin
Ja, det kan du. Du sætter bare bilen til via en stik omformer, som du kan købe eller selv lave.
Det er skjult i dit vin nummer. EDIT: Nå det an man ikke mere. Førhen var digit 7 lader type, men nu er det batteri type. Så nu må du spørge hos Tesla.
Hvad (hvor) ladede du fra hos Tesla?
Et spørgsmål til dig? Har du læst mit indlæg, der hedder fakta om ladning under Batterier, opladning og .....
Yes, har vist været alt igennem, udfordringen er som Tesla ejer at man får RIGTIG meget info, og det er jo herligt, men det kan give visse smådemente udfald:-)Ja, det kan du. Du sætter bare bilen til via en stik omformer, som du kan købe eller selv lave.
Det er skjult i dit vin nummer. EDIT: Nå det an man ikke mere. Førhen var digit 7 lader type, men nu er det batteri type. Så nu må du spørge hos Tesla.
Hvad (hvor) ladede du fra hos Tesla?
Et spørgsmål til dig? Har du læst mit indlæg, der hedder fakta om ladning under Batterier, opladning og .....