Loading...
dk

Løber jeg tør - eller redder bufferen mig? | Tesla Forum

koden
koden Mar 17 '16
jeg er blevet lidt mere TRYG efter at min forsikring i tryg sagde at den medfølgende vejhjælp kører bilen til nærmeste lader i tilfælde af driftstop.

Om det så kan blive nærmeste Suc ved jeg ikke.


men da jeg tvivler på de kender nogen ladestationer, så kan man nok godt overbevise vejhjælp om at blive kørt til en Suc eller bare hjem

Yoda
Yoda Mar 17 '16
Nu har jeg desværre haft brug for TRYG vejhjælp(ikke fordi jeg er kørt tør for strøm), og kan fortælle at det udstyr, som TESLA foreskriver for at kunne transportere bilen ikke forefandtes på de 2 vejhjælpsbiler der kom for at hjælpe mig.
PeterE
PeterE Mar 29 '16
Yoda, hvad er er der for noget udstyr som vejhjælpsbilerne ikke har med? 
Yoda
Yoda Mar 30 '16
PeterE, Jeg ved det ikke helt, men efter at de havde læst bugseringsvejledningen igennem på bilens skærm var melding at han ikke havde det nødvendige grej. Det betød at jeg kunne enten vente på at han fik det leveret fra Odense (holdt lidt nord for Århus) eller selv køre bilen til Crashpoint i Århus (ca. 30km), så jeg listede selv til Århus. Vejhjælpen var i det hele taget meget spændte, da de ikke havde prøvet en Tesla før ;-) 
PeterE
PeterE Mar 30 '16
Yoda, tak - jeg troede egentlig bare at de skulle have en 'flatbed', så bilen ikke skal trækkes men står helt oppe på ladet. 
Sider: « 1 2