Loading...
dk

køb eller flexleasing af Tesla'er uden afgift og med eller uden moms | Tesla Forum

Twinauto
Twinauto Feb 4 '16

Jeg kan anvise et meget stort udvalg af nye Teslaer - alle modeller/udstyr - fremfor det lejetilbud vi har set fra Sixt kan de med fordel flexleases i stedet.

Jeg har ikke noget personligt ud af dette tilbud - vil bare gerne hjælpe en god samarbejdspartner.

PM mig hvis du vil vide mere om køb/leasing/flexleasing af disse nye Tesla'er - så formidler jeg en kontakt.

SUB
SUB Jun 9 '16

Hej Twinauto,

god pointe!

Men vær opmærksom på at flexleasing er mest fordelagtigt når bilerne forventes at have et stort værditab (på afgiften) og hvis afgiften stiger på en Tesla kan det vel blive et problem når flexleasing aftalen skal fornys? Almindelig leasing er måske at foretrække, på grund af de nuværende afgiftsregler på Teslaén. 

/ Stephen

Forummets indlæg er redigeret af SUB Jul 25 '16
Twinauto
Twinauto Jun 10 '16

jeg har flexleaset MANGE biler:-), det hele handler om at være realistisk mht til gensalgsprisen - uanset om det er en ICE eller en Tesla, så regner man sig frem til forventet restværdi, og så kører det som smurt - hvis man har regnet nogenlunde rigtigt:-)

Hvis afgiften stiger på Tesla'en så stiger den samlede brugtværdi jo også (sådan generelt) og så er det jo en ny beregning ved fornyelse - man kan jo flexlease i 2 år og evt så købe/flexlease en ny;-)

Synes personligt at rigtig leasing er ALT for dyr og voldsom udbetaling, så hellere lidt mindre udbetaling og større ydelse

SUB
SUB Jul 25 '16

Jeg er helt enig i dine betragtninger, flexleasing er attraktivt og man undgår at binde en masse penge i metallet og det gør jo også bilskiftet letter når den dag kommer.

/ Stephen