Loading...
dk

Byggedag : Tak Deacon+Crew+Danboring | Tesla Forum

Emne placering: Forum hjem » Teslaforum: Diverse » Ris & Ros
The_Stig
The_Stig Feb 8 '16
Billeder fra "festival" stemningen
DeaconWP
DeaconWP Feb 8 '16
Tak for den glade feedback på vores Byggedag. Og tak for vingaverne og den hjemmelavede honning til morgenbordet.

Vi vil også gerne takke alle Jer deltagere for at have skabt den gode stemning. Fuld af balance og harmoni.

Og herfra lyder også en stor tak til dem der kom for at instruere, samt alle I andre, der gavmildt delte ud af Jeres erfaringer. Uden Jeres indsats var vi ikke kommet så godt i mål.

Med venlig hilsen

Stig og Deacon

Der skal da også lyde en stor tak til vores søde koner og børn, som velvilligt tog et nap med.

Og til sponsorerne, Danglass Viborg, Ditec Silkeborg og ejeren af lokalerne, Danboring.

Og tak for de fine gaver der er her på billedet. Hvis det er gaver til os??? ;-)

Disse 4 glemte effekter kan arrangeres afhentet hos mig i Rødkærsbro, hos Danish Crown i Randers (tæt på Superchargeren), eller hvor vi måtte kunne finde ud af det sammen.

Hvis der ikke dukker flere udgifter op, vil der om 14 dage være udsigt til en mindre tilbagebetaling (overskudsdeling) på ca 25 kroner til dem, der har forudbetalt halleje. Mere om det senere.

Forummets indlæg er redigeret af DeaconWP Feb 8 '16
Gustavsfar
Gustavsfar Feb 8 '16
Selv tak Deacon og Stig. Ja det orange værktøj beholder I skam bare, men glidecremen kender jeg ikke noget til...
griffel
griffel Feb 8 '16
- Jeg behøver ikke at få 25kr retur... Kan i ikke holde en lille fest for dem...? ;-)

/Jakob :-)
tintin
tintin Feb 8 '16
Jeg tilslutter mig griffel´s kommentar 
Gustavsfar
Gustavsfar Feb 8 '16
+1
PKT
PKT Feb 9 '16
Jeg vil ligeledes tilslutte mig til kommentar fra Griffel, Tintin, Gustavsfar1 vedr. de 25kr. 


Jeg vil samtidig takke Deacon og Stig for et fantastisk godt arrangement og ligeledes sige at det er dejligt at være en del af Tesla familien - tak til alle for hjælp, vejledning og samvær på byggedagen - håber at lign. kan arrangeres igen. 


Peter

KimT
KimT Feb 9 '16
Det vil jeg også mene. Ingen grund til at bruge tid på at sende kr. 25,- ud til 40-50 mand.

Hvis det er et issue at I ikke vil beholde dem, så lad dem indgå i budgettet til næste gang

PRoFot
PRoFot Feb 9 '16
Tak for et rigtigt godt arrangement. Jeg tilslutter mig KimT. Lad dem indgå i budgettet til næste gang. jeg melder mig gerne til på forhånd, så jeg kan få lavet de sidste par døre, lys, halogen, kendetegn, lyd, kamera, lære jer alle at kende og alt det andet man kan blive inspirreret til ;-)
DeaconWP
DeaconWP Feb 14 '16
Halløjsa.

Er der slet ikke nogen der mangler de ting, der er billede af i indlæg 23???


Et sæt bits med både torx og umbraco?

Et Type 2 ladekabel?? I kasse.

En tube silikone til elektriske forbindelser??

Ellers et fint stik. :-)

(vil en forum mand lige låse dette øverst i emnelisten, så jeg kan finde ejeren?)
kayjay
kayjay Feb 14 '16

Hej Deacon,


Jeg vil godt vedkende mig sættet med torx on umbraco. Men hvordan jeg får det hentet står lidt hen i det uvisse.


DeaconWP
DeaconWP Feb 14 '16
Dejligt. Jeg kan ikke se af din profil hvor du bor.
Men fruen kører til Flensborg mandag og videre til Esbjerg, hvorefter vi kører over Give og Hampen hjem.
Hvis det kan bruges..
Ellers må vi se om en anden bruger kan hjælpe...
Eller så er det bare klar til en dag .....
Forummets indlæg er redigeret af DeaconWP Feb 14 '16
The_Stig
The_Stig Feb 14 '16

Og her en lille servicemeddelese:


Alle der på Byggedagen i Thorning som fik udleveret en "anti" P-Skive har via denne gave mulighed for at få rabat på alle leverancer fra DITEC i Silkeborg.


Der er samtidig indgået en gunstig aftale med DANGLAS på ruderep. og/eller rudeskifte - DANGLAS er landsdækkende så du undgår at skulle til Kbh. eller Aarhus med TESSI´N når der er "skår i glæden" - Frikaldsnummer er ligeledes noteret bag på "anti" P-Skiven  


 

Forummets indlæg er redigeret af The_Stig Feb 14 '16
Sider: « 1 2