Selvfølgelig rød CEE 16A, 32A og blå CEE 16A. Bare for at være forberedt.
Frankrig er ret glade for type 1 stik på deres opladere, men de er heldigvis på retur.
Chambery er tættere på for dig, ca 113 km. Men jeg vil ikke frygte 180 km ved jævn hastighed. Ved destinationen har du god tid til at finde et sted med almindelig 12 a 220 volt og tag en schuko adapter med hjemmefra OG HUSK FOR ALT I VERDEN DIT LADEKABEL . ! Jeg letter fredag kl 17 fra Sydfyn. Overnatter syd for Hannover ved en SUC/Hotel Schøfer. Og bider således turen over i 2.
Chambery er tættere på for dig, ca 113 km. Men jeg vil ikke frygte 180 km ved jævn hastighed. Ved destinationen har du god tid til at finde et sted med almindelig 12 a 220 volt og tag en schuko adapter med hjemmefra OG HUSK FOR ALT I VERDEN DIT LADEKABEL . ! Jeg letter fredag kl 17 fra Sydfyn. Overnatter syd for Hannover ved en SUC/Hotel Schøfer. Og bider således turen over i 2.
Jeg medbringer mit Teslaladekabel og et Type2.hej Brian, prøv evt. også en af de andre app's end Plugshare - jeg kan fx se at på Chargemap er der 4 steder i Val Thorens (men det er til hotellernes kunder).
B) kendskab til Val Thorens områdets foretrukne stik
I Frankrig bruges også et Type 3c stik, men deres almindelige husholdningsstik er schuko'en med jordpinden der stikker ud fra kontakten i væggen (modsat det danske hvor jordpinden sidder i stikket).
vh, Erik
Jeg kørte over Schweiz, da de 40€ det koster at abonnere på motorveje i et år ca modsvares af det man sparer på fransk vejskat.
Lige pt er laderen ved Snow Dome Hamborg en smule sløv. Ladede kun med 25 kwh - så du skal ikke være helt tør når du lader der, for så tager det nok et par timer. God tur!
Vh
Thorbjørn