Loading...
dk

Muligt fælleskøb af StP Gold Bulk til yderligere lydisolering af døre, hjulkasser, frunk og trunk, 12 plader (4,5 kvm) evt. leveret til byggedag på Sjælland 2. april 2016 | Tesla Forum

Gustavsfar
Gustavsfar Feb 20 '16
Opdatering 20.02.2016

Der er nu kommet svar fra distributør i Finland. Pris pr. pakke ved op til 30 pakker er 775 kr. inkl. fragt. Kommer vi over 30 pakker er prisen 700 kr. pr. pakke inkl. fragt. Vi er stadig kun på 16 pakker så der er et stykke vej endnu hvis vi skal have det til den billigste pris. På grund af påsken har de meddelt mig at deadline for bestilling er mandag den 14. marts hvis det skal nå frem inden byggedagen. Så kom frisk. Send mig en PM hvis du skal have 1 pakke StP eller 2 med til byggedagen.

Gustavsfar
Gustavsfar Feb 23 '16
Opdatering 23.02.2016

Så er vi på 20 pakker...

Forummets indlæg er redigeret af Gustavsfar Feb 23 '16
pouls
pouls Feb 23 '16
Til jeres orientering har jeg til trunk, frunk (uden motor foran), døre og indvendigt i forskærme brugt 21 plader. Og man kan høre forskel fra før. DEJLIGT.

hilsen Pouls

Gustavsfar
Gustavsfar Feb 27 '16
Opdatering 27.02.2016

Det går den forkerte vej folkens. Der er en enkelt som er hoppet fra så vi nu blot er på 19 pakker lydisolering. 

Jeg har lavet en aftale med Kurt fra Autohjørnet om at han gerne vil hjælpe med opbevaring af StP i en kortere periode umiddelbart efter byggedagen den 2. april. Derfor vil det også være muligt for for alle dem som ikke kan deltage i byggedagen at få sig en billig omgang lydisolering.

Så skal du nå at have en pakke StP eller to med til levering/afhentning i Køge til byggedagen eller i dagene umiddelbart derefter, så smid mig en PB med emailadresse, fulde navn samt mobilnummer og bilens reg. nr. 

Sidste chance for bestilling er ugen op til Påske.

Forummets indlæg er redigeret af Gustavsfar Feb 27 '16
Gustavsfar
Gustavsfar Mar 2 '16
Opdatering 02.03.2016

Det er status quo mht. mængden af StP.

Du kan stadig nå at få en pakke StP eller to med til levering/afhentning i Køge til byggedagen eller i dagene umiddelbart derefter.

Hvis du er interesseret skal du blot sende mig en pb med emailadresse, fulde navn samt mobilnummer og bilens reg. nr. så sørger jeg for at sende dig en anmodning via mobile pay inden påske.

Pris er indtil videre 775 kr. pr. pakke op til 30 pakker. Kommer vi over 30 pakker bliver prisen 700 kr. pr. pakke leveret.

Vh.

Kristian

Forummets indlæg er redigeret af Gustavsfar Mar 2 '16
Gustavsfar
Gustavsfar Mar 6 '16
Opdatering 06.03.2016

Hej alle.

Vi er nu på 20 pakker og du kan stadig nå at få en pakke StP eller to med til levering/afhentning i Køge til byggedagen eller i dagene umiddelbart derefter.

Hvis du er interesseret skal du blot sende mig en pb med emailadresse, fulde navn samt mobilnummer og bilens reg. nr. så sørger jeg for at sende dig en anmodning via mobile pay.

Sidste dag for bestilling er mandag den 14. marts.

Pris er indtil videre 775 kr. pr. pakke op til 30 pakker. Kommer vi over 30 pakker bliver prisen 700 kr. pr. pakke leveret.

Vh.

Kristian

Gustavsfar
Gustavsfar Mar 10 '16
Opdatering 10.03.2016

Så er vi på 22 pakker :-) 

Lykkes det os at nå 30 pakker StP får vi yderligere ca. 10% på fælleskøbet.

Deadline for bestilling er på mandag. Tirsdag sender jeg anmodninger ud via Mobile Pay.

/Kristian

Docthomassen
Docthomassen Mar 11 '16
+2 pakker
Comeback
Comeback Mar 11 '16
+1 pakke :)
Gustavsfar
Gustavsfar Mar 12 '16
Ja men det er da super. Nu mangler vi kun 5 pakker så er vi på 30 pakker. Henrik, vil du sende mig dine oplysninger på pm?
Forummets indlæg er redigeret af Gustavsfar Mar 12 '16
Gustavsfar
Gustavsfar Mar 13 '16
Der er nu sendt anmodninger ud via mobile pay. Der er enkelte der mangler at blive anmodet da mobile pay åbenbart har en begrænsning i antal anmodninger pr. Dag. Resten vil blive sendt ud i morgen. Såfremt at vi når yderligere 5 pakker vil prisdiffrencen selvfølgelig blive tilbagebetalt via mobile pay. 

Sidste dag for bestilling/betaling er i morgen.

/Kristian

TJespersen
TJespersen Mar 13 '16
Vil gerne have 2 pakker - har sendt pb   :-)
Gustavsfar
Gustavsfar Mar 13 '16
Så er vi på 27 pakker forudsat at folk selvfølgelig betaler...
Gustavsfar
Gustavsfar Mar 13 '16
Jeg mangler stadig lidt info på nogle af de forskellige som har bestilt lydisolering. For nogle gælder det reg. nr på bil, og for andre info om hvorvidt at isoleringen bliver afhentet på selve dagen eller på et senere tidspunkt. Enkelte har stadig kun navnet på og andre har tilsyneladende ikke mobile pay. Vil I alle være så flinke lige at tjekke efter om I hver i sær mangler at oplyse noget. En sidste lille detalje er at der stadig mangler betaling fra lidt over halvdelen. Kom nu for pokker!

God aften.

Kristian

Secondtoflying
Secondtoflying Mar 15 '16
2 pakker, afhentes til byggedag 2. april.
(PB afsendt,)
Forummets indlæg er redigeret af Secondtoflying Mar 14 '16
Tarrild
Tarrild Mar 15 '16
+1 pakke til mig, tak :)
Gustavsfar
Gustavsfar Mar 15 '16
Det går lidt frem og tilbage med bestillingerne. Der er kommet et par nye til, men så er der til gengæld også et par stykker som er hoppet fra. Det betyder at vi pt. er på 28 pakker.

De sidste har nu fået anmodninger via Mobile Pay og dem som mangler at betale er følgende:

Soelan x 1

Ledsager x 1

/Kristian

Forummets indlæg er redigeret af Gustavsfar Mar 15 '16
Secondtoflying
Secondtoflying Mar 15 '16
Har betalt ;-)
Gustavsfar
Gustavsfar Mar 15 '16
Tak det kan jeg se :-)
Gustavsfar
Gustavsfar Mar 15 '16
Så er der sendt en samlet betaling afsted for lydisoleringen til Finland. Der er godt nok stadig 3 som endnu ikke har betalt, men sælger anbefalede mig at betale allerede i dag på grund af påsken i næste uge, for at vi kunne være helt sikre på, at det når frem i tide. Sidste gang gik der 10 dage fra afsendelse til modtagelse. Jeg har indtil videre lagt ud for de 3 som endnu ikke har betalt.

God aften

/Kristian

Forummets indlæg er redigeret af Gustavsfar Mar 14 '16
Sider: « 1 2 3 4 »