Loading...
en

Søger brugt lader

ahauge
ahauge Feb 10 '16

Jeg kommer ikke forbi 32A kraftstik, så overvejelsen går vel kun på, om jeg skal anskaffe en CHAdeMO adaptor, hvis jeg lejlighedsvis skal bruge EON eller Clever uden i landskabet, og dermed kan få skubbet mere en 11 kW på batteriet i timen :-)

Er det investeringen værd - hvad er jeres erfaringer?

Anja74
Anja74 Feb 10 '16
Følger lige med :)
hhs
hhs Feb 10 '16
Chademo adapter giver mulighed for opladning med 40 kW på mere end 100 hurtigladere hos EON / Clever. Har observeret begrænset ekstra ladetid sammenlignet med SuC. Specielt for 70D falder ladestyrken til 40-50 kW når SOC er over 50%. Vær opmærksom på at Chademo  udtag og CCS udtag ved hurtigladere ikke kan benyttes samtidig. Hvis CCS er i brug vil Chademo dog starte når "CCS bilen" er færdigladet selvom kablet stadig er forbundet.    
KimT
KimT Feb 11 '16

Citat fra hhsSpecielt for 70D falder ladestyrken til 40-50 kW når SOC er over 50%.
Iflg mine tal skal du over 65% før du er nede på 50kw (under optimale forhold - hvor den ligger på 115kW max). Jeg får på et tidspunkt lagt data ud
lars1
lars1 Jan 24 '18

Har lige købt en wall connector, 32A. med håb om jeg kunne lade med ca. 80 km T  har 55 A i lade gruppe, men finder så ud af at bilen ikke har dobbelt lader, øv øv :(  ville jeg kunne bruge denne  CHAdeMO  adapter ?? mvh. Lars

Pages: « 1 2