Loading...
dk

Tesla Model S 85 til salg - SOLGT | Tesla Forum

TThomas
TThomas Feb 8 '16

SOLGT
 
Bilen har dobbeltlader (22kW) for hurtig opladning hjemme og den kan benyttes ved Superchargers (gratis).
Endvidere er den udstyret med Smart Luftaffjedring og Tech Pakke (Premium interiør og belysning) samt alarm.
Udstyrsliste:

  • Kort og navigation
  • LED kørelys
  • Supercharging aktiveret
  • Internetforbindelse
  • Parkeringssensorer
  • GPS-aktiveret Homelink
  • Automatisk nøglefri adgang
  • Spotify
  • DAB+ radio
  • Otte års ubegrænset kilometergaranti på batteri og drivlinie
  • Eldrevne og opvarmede sidespejle
  • Elektrisk bagklap
  • læder på armlæn og instrumentbord
  • Indvendig effektbelysning
  • Tåge- og kurvelys
  • Dørhåndtag med belysning
  • Dobbeltlader (22kW) for hurtig opladning hjemme
  • Fjernbetjening via mobilapp
  • Automatiske Xenon forlygter
  • Parkeringssensorer
  • Returhåndtag
  • One touch el-ruder
  • HD bakkamera
  • Automatiske vinduesviskere med regnsensor
  • Håndfri telefonsamtaler med Bluetooth
  • Stemmeaktiveret styring
  • AM, FM og internet-streaming-radio
  • Spejle med automatisk nedblænding
  • Eldrevne, opvarmede sidespejle med hukommelse
  • To USB indgange til medier og strøm
  • 12 V stikkontakt
  • Tolvvejs eljusterbare, opvarmede forsæder med hukommelse og førerprofil
  • Smart Luftaffjedring (Nivellerer og justerer automatisk stivheden, så du får den bedste ydeevne og kørsel uanset vejoverfladen eller lasten. Ved brug af touchskærmen kan bilisterne hæve eller sænke Model S, når de kører ind ad en stejl indkørsel, kører i sne eller læsser passagerer og bagage af.)

 

Forummets indlæg er redigeret af TThomas Jun 7 '16
Niels
Niels Feb 14 '16
næst efter den gl. metal brune, er denne racing green en af de floteste farver når solen står på :)
P85DK
P85DK Feb 15 '16
@Niels - det er I nok et begrænset mindretal der mener, da der jo nok er en meget konkret årsag til at farverne ikke er i sortimentet mere :-)
TThomas
TThomas Feb 15 '16
@Niels. Jeg er helt enig, tak for de pæne ord om farven på min bil. Min nye Tesla i farven blåmetal, er også flot, men havde muligheden været der, var valget nok faldet på racing green igen :-)
Kristian70k
Kristian70k Feb 15 '16
Citat fra P85DK @Niels - det er I nok et begrænset mindretal der mener, da der jo nok er en meget konkret årsag til at farverne ikke er i sortimentet mere :-)

Hvis man ikke har noget pænt at sige skal man.... P85DK fakta er at de ret ofte skifter imellem de farver de udbyder.. og der er sjældent mere en 10 farver der er tilgængelige.. synes også den er super flot..
P85DK
P85DK Feb 16 '16
ha ha :-) Jeg sagde ikke at de var grimme, men det er et faktum at de farver de bytter ud er marginal farverne - du oplever næppe at sort eller hvid forsvinder ;-)


Havde helt sikkert selv valgt en brun, men den var lige udgået da jeg bestilte. Mest solgte kombination i DK er sort med sort indtræk

TwoChops
TwoChops Feb 16 '16
Jeg ville stensikkert have valgt den grønne igen, hvis den ikke var udgået. Men den røde er nu også fin :-)
TThomas
TThomas May 12 '16
Ny pris 540.000 kr. eller ring og giv mig et fornuftigt bud!
Thomas
23338802