Loading...
dk

Visning af procent i stedet for km | Tesla Forum

SuneH
SuneH Feb 9 '16
Min app viser km på batteriet og km/t ved ladning. Kan man få den til at vise %batteri og kw når den lader i stedet? Har kigget på indstillinger mm i appen, og det er så vidt jeg kan se ikke noget at sige hvilken visning jeg bruger i bilen.
TorbenS
TorbenS Feb 9 '16
Jeg bruger også "Remote S for Tesla". Der kan du se noget mere information
griffel
griffel Feb 9 '16
Remote S hvis man har en i-Ting... Den findes desværre ikke til Android :-(


Klaus_
Klaus_ Feb 9 '16
Den nye Remote S app viser faktisk også bilens forbrug her og nu, inkl. når den bare står stille. 
gronkjaer
gronkjaer Feb 9 '16
Nu vi snakker Remote S, hvor ændrer man appen, således den skriver km/l estimate istedet for MPGe, ligeledes hvor ændrer man pris pr. kwh og alt det der ??? :-)
ErikBH
ErikBH Feb 10 '16
@SuneH, når min driver profile er sat i bilen viser den % i bilen og i app'en. Når min hustrus driver profile er valgt viser bilen OG app'en km. Så jeg vil mene den følger bilen?

vh, Erik

hhs
hhs Feb 10 '16
I bilen vises %. Remote S appen viser også km.
Forummets indlæg er redigeret af hhs Feb 10 '16
SuneH
SuneH Feb 10 '16
Jeg har samme som hhs. Har lige tjekket: % i bilen og km i appen. Det er Teslas app jeg mener, ikke Remote S.
ErikBH
ErikBH Feb 10 '16
Citat fra SuneH Jeg har samme som hhs. Har lige tjekket: % i bilen og km i appen. Det er Teslas app jeg mener, ikke Remote S.
jeg snakker også om Tesla's app. Og jeg har også lige checket igen. Den stod på %, så satte jeg den til distance i bilen, lukkede app'en, åbnede den igen så viste app'en km - og det samme den anden vej.

Jeg har iPhone, jeg ved ikke om Android udgaven er anderledes?


vh, Erik

KimT
KimT Feb 10 '16
Vi har vores sat op som ErikBH's, og vi bruger iPhone. Og hos os viser den også altid det samme i bilen og i App'en. 
SuneH
SuneH Feb 10 '16
Så er sagen klar. Jeg kører den på Android, det må være årsagen til forskellen. Tak for svarene, jeg antager det er en bug i Android versionen.
runeh
runeh Feb 10 '16
Samme ved mig SuneH på Android. Viser altid km. Dog er de beskeder den sender med procent. Altså "charging completed at 80%". Og hvis bilen sættes til km, vil det tal være i km. Men i selve appen er visningen altid i km. Så den kan godt finde ud af at få fat i bilens visning. Og bruge det. Bare ikke konsekvent. Så ja, må være en lille bug i appen.