Loading...
dk

Q4 2015 Earnings Call, Køb NASDAQ:TSLA ? | Tesla Forum

RobertJ
RobertJ Feb 10 '16
Der er kommet lidt turbulens i TSLA stock op til Q4.

Flere har opdaget at TSLA tid, ikke går som std. tid.

Model X delivery er forsinket, forventninger til Model 3 hvad kan man stole på?

Hvordan har indtjeningen det egentligt, kommer der nogensinde overskud?

Spørgsmålene er mange, alle er nervøse stillet til en nogengange lidt for optimistisk CEO.

Nogen der har nyttig viden ift. i aften, er det nu man skulle supplere lidt TSLA? 

$150 er vel med det rigtige perspektiv en fin kurs!

- R

NOELON
NOELON Feb 10 '16
Ikke kun en for optimisk CEO, også for 'amerikansk' markedsføring ift. nogle af produkterne.....

Men vurdering af investering er jo i sidste ende altid et personligt skøn ift. de mange analyser gud og hver mand fremlægger - specielt op til earning call's...

RobertJ
RobertJ Feb 10 '16
Jah, upside er vel ca. $300-330, men hvad er downside?

Tænker $120 i første omgang, men ... det ville være katastrofalt for firmaet med bagved liggende lån, indfrielser osv, hvis vi skal længere ned.

Så target må være 300 ! :)

- R

Forummets indlæg er redigeret af RobertJ Feb 10 '16
NOELON
NOELON Feb 10 '16
Er holdt op med at spelulere på aktien efter at have investeret stort i deres biler... Da jeg ikke har fået som markedsført er alt solgt.... når man ikke leverer - det være sig volumen eller performance, smitter det af på tilliden. Og det kommer vi nok til at se mere af i fremtiden - desværre.
TorbenS
TorbenS Feb 10 '16
Jeg tror Tesla har ca. 2 år med "Blue Ocean" til at få rettet børnesygdomme og så kommer konkurrencen fra tyske bilfabrikker. 
T3S7A
T3S7A Feb 10 '16
Er bange for model X flopper. Så dyr en bil, med de kvalitets fejl/mangler Tesla har i forhold til Tyske biler i samme prisklasse, det finder folk sig ikke i længden. Dug i alle lygter, bremser der knirker og ikke virker, navigation som er ubrugelig, samle kvalitet som end ikke Suzuki ville levere + meget mere, listen er lang. Misforstå mig ikke, er glad ved min Tesla, men ville ikke købe deres aktier, tror de kommer i meget modvind. Specielt med model X og de bagdøre. 

Model 3 er nok det eneste positivt til Tesla Aktien, men forvent ikke at se den bil klar til folket før 2019

PeterE
PeterE Feb 10 '16
Tjah, der er plads til at X og 3 vælter markedet, og mon ikke der også er sandsynlighed for et opkøb? 

Forummets indlæg er redigeret af PeterE Feb 10 '16