Loading...
dk

Dejavue | Tesla Forum

Bluecoffee
Bluecoffee May 13 '14
Vente, vente, vente. Nå ja, det var sådan, det var det meste af 2013. De seneste næsten fire uger prøvede jeg det så igen. Kørte på en vanvittigt irriterende sten i lav højde, så den grå måtte på værksted. Lille skade, der ifølge første prognose skulle være ordnet på en uges tid. Så til alle gode venner herinde: Overvej nøje hvor længe I tåler at være Teslafri, før I sender den til rep. Nå, imorgen bliver det jo næsten som hin herlige decemberdag. Hvis den ellers er klar...
Michael
Michael May 13 '14

Fik du ikke en låne-Tesla, til at klare abstinenserne?
supergaard
supergaard May 14 '14

Hvilken skade gjorde stenen? Det lyder ikke rart at undvære bilen, jeg priser mig lykkelig hver dag, lige som man må værdsætte sit gode helbred, mens man har det :)

Bluecoffee
Bluecoffee May 14 '14
@Michael, ingen lånebil, det bruger Tesla vist ikke herhjemme. @Supergaard, umiddelbart så det ikke ud af meget. Jeg kantede stenen i et sving, og den gik på bagskærmen, lige før hjulet. Det krævede åbenbart en del reservedele, vanskelig kommunikation med DAS etc. Dyrt og brandærgerligt. Så pas endelig godt på. Men i øvrigt har du helt ret: Det er trods alt bare en bil, og godt helbred skal man være taknemmelig for:-)
Storgaard
Storgaard May 14 '14
Jeg har også været forbi DAS, da min kom for tæt på carporten..
Da jeg kom ud til DAS i mandags var der 7 andre Teslaer, så måske vores forsikringer kommer til at stige.. 7 ud af godt 300 det er jo rigtig mange...
MicTheCat
MicTheCat May 14 '14
Nu må i altså lige køre ordentligt indtil jeg har fået mine forsikringer på plads ;-). Hvad står DAS egentlig for?
Storgaard
Storgaard May 14 '14
DAS Karosseri A/S i Rødovre, ved ikke hvad DAS står for, men de er de eneste i DK der er autoriseret til at lave pladearbejde på Teslaer..
KS
KS May 14 '14

(Har været der 2 gange..)

Bluecoffee
Bluecoffee May 15 '14

DAS står for Dansk Auto Service.

Forummets indlæg er redigeret af Bluecoffee May 15 '14