Loading...
dk

Nyt service center i Vallensbæk ? | Tesla Forum

Junior
Junior Feb 16 '16
Mærkeligt.... For der ser godt nok forladt ud ude på Vallensbækvej nu her :-) Ikke en gang skiltet er oppe længere.
Klaus_
Klaus_ Feb 16 '16
"This posting is for Tesla's brand new service center at Vallensbæk scheduled to open primo Q2 2016"


Der er ikke så meget at tage fejl af, synes jeg. Der åbner et service center i Vallensbæk snart. Mon det skal erstatte Kirstinehøj, eller om det er supplement?

Junior
Junior Feb 17 '16
Siger heller ikke, at det ikke er rigtigt Klaus - men i forhold til hvordan der så ud de sidste par måneder af 2015 og i starten af i år, så undrer det mig bare, at det fremstår helt tomt derude og at Tesla skitene er fjernet.

Med tæt på 4000 Tesla'er i vor kongerige, så vil jeg tro, at det er et supplement til Kirstinehøj. Der er trods alt god plads ude på Vallensbækvej, om end der er pt. er mere showroom end værksted. Men måske planen er, at bygge helt nyt derude - hvem ved.
Forummets indlæg er redigeret af Junior Feb 17 '16
Klaus_
Klaus_ Feb 17 '16
Junior, min besked var heller ikke møntet på dig :D  Beklager hvis det fremstod sådan.


Allerede i sommers var der snak om at der for servicecentrene ville være arbejde nok til mindst 5 år i Danmark, med den daværende flåde af Tesla'ere. Så det kan være det er derfor de vil lave et ekstra SC, så de kan servicere lidt hurtigere end tilfældet er i dag, hvor der er endnu flere biler på vejene.

Junior
Junior Feb 17 '16
No harm done Klaus ;-)

Men ja - lad os håbe de får gang i service afdelingen, for den sakker lidt bagefter pt. - og Vallensbækvej er nu en glimrende lokation, nem og central fra motorvejen.

Der plejer altid at være folk herinde, som ved lidt mere end os andre - lad os få Jer på banen, I må vide lidt ? :-)
Abildskov
Abildskov Feb 24 '16
De er i gang med at finde en løsning på et yderlige service center i København.
Det er lidt svært at finde de rigtige lokaler osv.
DavidS90D
DavidS90D Feb 24 '16
Det kunne måske være en idé at kigge efter lokaler uden for København.

Jeg er sikker på man kan finde fine faciliteter i Odense !

Naturligvis kører en stor del af bilerne på østsjælland, men derfor behøver SC ikke at ligge 5 min. fra en Metrostation.

Hookmaker
Hookmaker Feb 24 '16
Ermelundsvej i Gentofte - her er behovet størst og vi gider IKKE køre til Kastup...;-)
Climber
Climber Feb 24 '16
+1 Hookmaker
Eller måske Lagergårdsvej lige ved Dongs parkeringsplads tæt på Motorring 3 og Helsingørmotorvejen