Loading...
dk

Trafik alarm.dk | Tesla Forum

edge
edge Apr 27 '17

Det er ikke godt at man ikke kan regne med at systemerne virker. Da der i begyndelsen af året var en større opdatering af Trafikalarm appen var der også alle mulige problemer med den, hvor Ole Thestrup forholdt sig tavs selv om der var målinger. Så nu kører jeg med to systemer: en telefon bor fast i bilen med både Trafikalarm og Fartkontrol/Saphe appen tændt og Saphe enheden i forruden. Det fungerer supergodt, man bliver ikke overspammet med advarsler som jeg frygtede, man skal ikke huske at slå sin normale telefon til og fra bluetooth og data, lyd til og fra osv., man har kortet med Trafikalarm på telefonen så man kan se placeringen, men man har også sikkerheden ved at have Saphe som ekstra, og endelig er Teslaens skærm fri så man ikke skal fistre frem og tilbage mellem skærmene hvis man f.eks. både vil have navigation og kunne vælge musik på Spotify.

PeterE
PeterE Apr 28 '17

Tjah, hvad skal man sige - det havde været lidt god stil hvis trafikalarm.dk havde skrevet ud til deres kunder, eller i det mindste lavet en opdatering i deres løsning om at den ikke virker i Tesla browseren længere. 

Klaus_
Klaus_ Apr 28 '17

Enig...

Johannelund
Johannelund Apr 29 '17
Jeg kører https://fartkontrol.nu/index.phd i min tesla browseren og den køre upåklageligt,
Gronhund
Gronhund May 27 '17
Så har jeg lige fået svar fra Trafikalarm for første gang. Men svaret var så tilgængelig, at trafikalarm.dk/tesla nu virker igen. Så den er jeg tilbage på igen.
Klaus_
Klaus_ May 28 '17

Spændende, tak for opdateringen Gronhund. Jeg hopper på den igen imorgen så, men vil nok lige sikre mig løbende i et stykke tid at den så også rent faktisk ER opdateret :-)

Sider: « 1 2 3 4