Hej allesammen.
Kan se at jeg var inde på noget af det rigtige, og MANGE tak for de yderst brugbare forslag.
Inden jeg begav mig igang med at "flette" ledninger sammen, slentrede jeg en diskret tur rundt i kvarteret, og jeg har nu fundet et kraftstik som ser ud til at virke.
Enten forsøger jeg at tale med pizzariaet som ejer stikket, eller også kører jeg en tur ned og sutter lidt kilometer fra stikket i aften.
Uanset udfaldet skal jeg nok holde jer informeret.
P.S.
Skal for en god ordens skyl fortælle at jeg har prøvet ca. 10 udtag indtil videre, og det er åbenbart det kompleks som vores chalet hører til der har en forskel mellem nul og jord som er i overkanten.(Det kunne jo så også medføre at HFI ville slå fra såfremt jeg luser mellem nul og jord, medmindre den glimrende løsning som DeaconWP kom med, blev benyttet.)
Vil dog nok lave et stik med "falsk jord, da det kan være YDERST behageligt at have med, specielt i det franske bjerglandskab, hvor der ofte er langt til transformatorstationen, og deraf risiko for stor forskel mellem jord og nul, så skulle jeg ende i denne møgsituation en anden gang, så kan den ikke helt tilladte metode med "dobbelt" nul og ingen jord være det der skal til for at nå en SUC eller en Plugshare mulighed.
Mvh,
Secondtoflying.