krabbe, ikke for at smide malurt nogen steder, men vejret spiller godt ind på ydelsen.
krabbe, ikke for at smide malurt nogen steder, men vejret spiller godt ind på ydelsen.
@krabbe
Jeg har også 85Der til daglig pendling, så jeg melder også tilbage når det bliver min tur.
Spændende.
Så er der kommet ny opdatering min er i gang med at opdatere. Det tager ca.1 time og 40 min er der nogen der ved hvad der er i den nye opdatering?
@PeterR - hvilket nr. har den?
Jeg skal forbi Aarhus og have en opdatering i dag af navigationen, ved ikke om det kun er navigationen de kan opdatere eller om det er en samlet pakke.
Navigationen er helt til hest, vælger enorme omveje selvom den direkte vej er på hovedveje, vælger at sende en forbi superchargers for at lade i præcis 0 min.
Vi kørte fra Nordsjælland til middelfart supercharger og ankom med +30% alligevel ville den have at vi skulle stoppe i køge, selv da vi kom til storebælt ville den have at vi vendte om og kørte til Køge før vi kørte til Middelfart.
Fra Hvide Sande til supercharger i Aarhus vil den have at vi skal køre til Middelfart for at lade før vi kører til Aarhus.
Fra Aarhus til Hvide Sande vil den have os syd om Ringkøbing Fjord - selvom den dagen før ville have os nord, den skifter også mening :-)
Fra Skovbakken tennisklub ville den have os ind over Aarhus på en tur på 12 km for at komme til superchargeren i Aarhus, selvom der er 4,5 km på ringvejen derhen.
Håber opdateringen løser det
@P85DK
Her tænker du på Tripplanneren som er i beta, selvom det nu nærmere er alpha i mange sammenhænge. Den kom med version 6.2. Selvom punkt-til-punkt navigationen fungerer ok efter min vurdering.
Jeg fik opdateret til .249 ifm service i sidste uge. Det eneste jeg stadig summer over, er at forbruget i typical synes lavere ved samme kørestil. Hvad tænker I andre?
Mvh Ole
Er det Model S 2016 design ? (se vedhæftet fil)
Jeg opdateret min igår og har kørt normalt i dag, da jeg skulle køre en tur i eftermiddag skrev den "system check" og derefter "car unable to drive" satte den i bak og den kørte normalt ? har ikke skervet det derefter. har nogle prøvet det ?
nope - ingen forhindringer, kun fald hede med fri landevej
Nu har jeg den på hele tiden bare for at se hvad den finder på. F.eks. mener den at det tager 64 min at køre ca. 30 km på lige landevej mellem Ringkøbing og Hvide Sande uden trafik på vejene
Jer, der bor i Aarhus, prøv at sætte navi til Superchargen og se hvilket eventyr den vil have jer ud på, min finder godt nok på nogle omveje