Loading...
dk

Hvem har en manual, der er up to date? | Tesla Forum

ODE90D
ODE90D Feb 25 '16

Har fundet ud af at den manual jeg har i bilen er forældet. Det fremgår nemlig at der skulle være 3 sikringsbokse i frunken, men der er kun én. Ifølge Tesla Service er det en forholdsvis ny ændring, og manualen i min bil var ikke opdateret. Er der en af jer der ligger inde med en PDF version eller et link til en opdateret manual, hvor der kun er 1 sikringsboks i Frunken og 1 i kabinen (i passagersiden)?

Flemming
Flemming Feb 25 '16
Din manual kan hentes på Mytasla,
ODE90D
ODE90D Feb 25 '16
Ja - men den er desværre også forældet. Jeg har en 90D og placering af sikringerne er ændret.
Kan ikke finde dem der skulle sidde et sted i passager siden ifølge Tesla Service
Jabba
Jabba Feb 25 '16
Der findes ikke en manual der er 100% up-to-date ift. D modellerne. Bl.a afsnittet vedr. sikringerne er ikke opdateret.


Tesla er godt klar over det og arbejder på det. Spørgsmålet er hvornår den bliver opdateret. Der er nok masser af andre ting de p.t. prioriterer højere.

ODE90D
ODE90D Feb 25 '16
Det lyder meget rigtigt, men er der så nogen herinde, der ved hvor sikringerne sidder i passager siden inde i kabinen? Der skulle nemlig ifølge Tesla Service i Århus være en sikringsboks (foruden den i Frunken), hvor sikringen til dørhåndtagsstyringen befinder sig (F234), men jeg kan simpelhen ikke finde den.