Loading...
dk

Tesla opbevarer ikke længere hjul | Tesla Forum

3450rbt
3450rbt Feb 27 '16
Jeg var forbi servicecenter Kastrup igår for at bestille service og skift til sommerdæk. Jeg fik oplyst at de ikke længere opbevarer hjul, så vinterhjulene må med hjem efter skift.
Hvor i Københavnsområdet kan man få skift og opbevaring af hjul til en rimelig pris ?
Forummets indlæg er redigeret af 3450rbt Feb 27 '16
PChr
PChr Feb 27 '16
Prøv Autoskadestuen, de ligger ved siden af Tesla i nr 37. 

Jeg fik skiftet hjul der og er MEGET tilfreds

3450rbt
3450rbt Feb 27 '16
Pchr. Tak! Dem prøver jeg
KbhP90DL
KbhP90DL Feb 27 '16
Ufattelig dårlig service, at Tesla ikke kan opbevare dæk, for betaling. Forsøger at konkurrere med Audi, BMW osv, og så fejler de så komplet på dette punkt. Øv.
JL
JL Feb 27 '16
Tror bare Tesla's service generelt nu er på samme niveau som de andre store mærker - DESVÆRRE! Jeg var en gladere Tesla ejer inden den blev den mest solgte bil i DK i december :-/. Har lige haft min til service - den var ikke engang vasket eller støvsøget. Flere måneders ventetid på service og bare en generelt forringelsen af servicen - super ærgerligt
PeterE
PeterE Feb 28 '16
Jeg sad og kiggede på denne, som umiddelbart ikke var noget jeg havde tænkt på: 

http://webshop.falck.dk/privat/falckvejhjaelp Falck vejhjælp

For 79,- om måneden tilbyde de vejhjælp (som vi har fra Tesla allerede), også og hjulskift og opbevaring. Og reparation af stenslag som mange allerede har i deres forsikring. Og noget med bilsyn og bilvask, som måske ikke er ret meget værd. Men alt i alt, så er hjulskift og opbevaring alene penge værd.