Loading...
dk

Ny SW 1.12.126 med Summon i DK | Tesla Forum

T3S7A
T3S7A Mar 2 '16
Virker kun med APP, står der også på skærmen.
Mixi
Mixi Mar 2 '16
Det virker kun med app som jeg har læst det, men havde forstået at man kunne trykke på park knappen i bilen, forlade bilen hvorefter den kørte ind i garagen, men kan ikke huske om det var "drømme læsning" 
Klaus_
Klaus_ Mar 2 '16
Der stod i release notes at fob'en skal være indenfor rækkevide, før man kan bruge app'en til summon - er det korrekt? 

Jeg har læst det samme som mixi et eller andet sted, men der stod intet om det i release notes.

Jabba
Jabba Mar 2 '16

Citat fra mixi Det virker kun med app som jeg har læst det, men havde forstået at man kunne trykke på park knappen i bilen, forlade bilen hvorefter den kørte ind i garagen, men kan ikke huske om det var "drømme læsning" 
Læs mit indlæg om dette her: http://teslaforum.dk/forum/topic/3731?page=3#post-60159
Lund
Lund Mar 2 '16
Hej,

Der er to releases i cirkulation. Den vi har fået i DK nu tillader ikke fob control, men både fob og app inden for rækkevidde. Dette kan i den nyeste version som er released i USA slåes fra, så kun fob er nødvendigt og der kan dobbeltklikkes Park når man går ud.

Fik update i går, men har den til service nu og er blevet updated igen, så er lidt spændt på hvad der gemmer sig derude til mig... To be continued.

Mvh Ole

Del din lader: www.amppal.com

Ledsager
Ledsager Mar 2 '16
Jeg kan ikke finde hvor i Appen, at jeg skal kunne styre den uanset om fob er inden for rækkevidde. Er der nogen der kan fortælle det? Har slået Summon til i setting på bilen.
Ledsager
Ledsager Mar 2 '16
Beklager nu er den sjovt nok kommet på menuen i Home menuen. Det skete bare ikke med det samme i morges, da jeg koblede Summon til.
RasmusKoch
RasmusKoch Mar 2 '16
Skal man have autopilot for at kunne bruge summon-funktionen?
DeaconWP
DeaconWP Mar 2 '16
Det skal du formode, hvis du tror på teksten i indlæg nr 59
BrianG
BrianG Mar 2 '16
@ledsager; summon virker ikke med ladekabel tilsluttet :-)
DKLykke
DKLykke Mar 3 '16
Citat fra hhb Har netop installeret version 2.12.126, der ser ud til at indeholde mulighden for at parkere og tilkalde bilen uden fører (Summon).
Har nu prøvet summon ude i byen flere steder og det virker men man skal stå tæt på bilen inden for 1-2 meter maks ellers taber den forbindelsen, men skal man vise det til vennerne så smider man keyfob på sædet og så kan den styres fra længere afstande. ;)
pouls
pouls Mar 3 '16
Hej Nostromo. Dejligt at blive bekræftet i, at re-geneneration er blevet meget bedre./Pouls
Jabba
Jabba Mar 3 '16
Har de fundet på en bedre måde at beskytte et koldt batteri på, siden re-gen ved kold start er blevet forbedret?
JPdec14
JPdec14 Mar 3 '16
Har nu prøvet et par gange, men summon er ikke stabilt i denne udgave. Enten lukker hele appen ned (iOS) eller så får jeg en besked at summon ikke kan gennemføres og så kan jeg klikke på Reconnect. Den 3.gang virker det. Men så gider man næppe vise det frem...
Er der andre som har haft lignende problemer?
P85DK
P85DK Mar 3 '16
@JPdec14 - i den grad, både som fejl 40 og nøjagtigt som du beskriver, har bare ikke fået det til at virke på noget tidspunkt.

http://teslaforum.dk/forum/topic/3746?page=1#post-60375
Twinauto
Twinauto Mar 4 '16
Har du prøvet på key fob, virker fint på min.

Du kunne også prøve med remote S appen, generelt synes jeg den reagerer meget hurtigere på kommandoer og så er der masser extra features
Michael72
Michael72 Mar 4 '16
@Twinauto

Hvordan virker det med fob'en ? Min Remote S har ikke nogle summon features, hvor ser du dem?

Twinauto
Twinauto Mar 4 '16

Fobben:

Tryk på taget af bilen og hold den nede et par sekunder, så flasher blinklys, herefter hold frunk nede for at køre forlæns, trunk baglæns og vist nok så et tryk på tag for at stoppe.

Remote s:

I højre side af billedet, hvor bilen er set fra oven. Lige over de 4 soltagsindstillinger er der en ring med en bil i, tryk på den og der fremkommer en menu med summon.

Du ved også godt, at når man trykker på teksten "REMOTE S" så fremkommer der en stor menu med en masse gode hurtige genveje til undstillinger, ikk'?:-)

PChr
PChr Mar 4 '16
Jeg kan ikke finde app'en til Android, er den kun lavet til ios ? 
VH
VH Mar 4 '16

Citat fra PChr Jeg kan ikke finde app'en til Android, er den kun lavet til ios ? 
Den findes her: https://play.google.com/...tors.tesla&hl=da
Sider: « 1 2 3 4 5 »